今日英文 86/100 個默書
哈哈 沒溫算吾錯
julian佢地出貓= =吾洗改正= ="
maths 牙sir發癲= =
電腦堂自己做完個網頁就上msn=]
因為2個牙sir都去左進收
搵左人代=]
HE堂原來我識聯針架哈哈
不過起針收針都系要搵何佳林=口="
英文UT
好難牙= ="
vocab沒左1半分拉頂
溫左都無用= =
放學撞到潘子同熊仔
原來元中輸比鄧佩停8比0= =
今日maths堂做數做到傻左=口=
頭盔膠膠地= =
狂罰人抄
仲要抄勁多
英文堂 個miss真系慘=-=
教我地班教到沒氣
但我明左好多野xD`
lunch prefect班友就對住佢地唱國歌= =
笑到我死
maths測驗好難-口-
我尾2果題沒除2..
沒左/__\
牙媽個仔果題..
沒減2
又沒左/___\
好采牙sir話會比step分*v*
今日art堂印野印到好柒=口=
IS堂 miss wong比我地溫書=]
跟住2堂英文miss ho沒番
1堂溫書
1堂聽暉哥講近代史
超正=]
暉哥遲d做中史牙sir吾錯哇xD
IS份野ok拉
都識既..
pth牙sir發癲= =