YIN430
暱稱: 呀YIN
性別: 男
國家: 香港
好友名單
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2011-10-19
2011-07-06
2010-03-29
2010-03-22
2010-03-15
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 285
留言總數: 10251
今日人氣: 0
累積人氣: 14535
文章分類
全部 (285)
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
2009 年 5 月 3 日  星期日   晴天


2009-05-03 分類: 未分類

今日對天官中

o咀

5比0 =]

踢完睇左2場波就去食野=]

比鄧子軒噴可樂!_!



2009 年 5 月 2 日  星期六   晴天


2009-05-02 分類: 未分類

我隻淺井真系好廢=口=

練番好d先

條山王好廢牙=口=

_____

頂...

牙媽牙爸一齊煩= =

救命

吾打機仲要系甘煩我

系米要我溫足8個鐘先夠牙戇鳩

溫完書休息陣又話要我睇報紙

系米低能

又話我就測驗抽d時間出黎溫下書拉好心

溫左幾個鐘拉..

 

♥100問♥™:]

♥關於自己`
♥1)*你叫咩名::Cheung WAi Yin
♥2)*花名係咩:: 煙-口-掛
♥3)*幾高::171
♥4)*幾碎::14
♥5)*幾時生日::430
♥6)*屋企係邊::天盛
♥7)*屋企有咩人::老豆老母我
♥8)*讀咩學校:: 趙聿修
♥9)*咩年級:: F.2C
♥10)*手提幾號::67031973

♥關於朋友`
♥11)*數出你最愛GE朋友::乾哥 肥健  熙哥  亮哥 何男 傻勳 暉哥  j神 ..仲有好多舊同學=]
♥12)*最信任::乾哥
♥13)*最乖::乾哥掛= =
♥14)*最多野講::肥健@@
♥15)*最靜::我掛= =
♥16)*最無聊:: 肥健@@
♥17)*最百痴:: 我= =
♥18)*最令仔::熙哥=]
♥19)*最令女:: 亮哥haha
♥20)*最高:: 好似系我= =
♥21)*最矮:: 傻勳
♥22)*最搞笑: 肥健@@
♥23)*最叻: 乾哥
♥24)*最得意:: 傻勳haha
♥25)*最COOL::無= =
♥26)*最怕事::
♥27)*最認叻::
♥28)*最為食:: 好難搵唔為食...
♥29)*最多人囍: 亮哥@@
♥30)*最懶:: 個個都懶@@
♥31)*最有領導才能:  熙哥

♥關於屋企`
♥32)*屋企幾大: 細
♥33)*最中2屋企邊個::自己
♥34)*最中2屋企邊度::我間方
♥35)*最中2 係屋企做咩::打機
♥36)*中唔中2自己屋企::鐘意

♥關於學校`
♥37)*中唔中2學校::very
♥38)*學校大唔大::okay la
♥39)*中2邊個老師::令仔黃sir !_!
♥40)*憎邊個老師:: 羊豬
♥41)*班主任係邊個:: 趙sir
♥42)*覺得班主任點::撞聾= =
♥43)*校長::發神經戇鳩唐老鴨
♥44)*校規嚴唔嚴::唔算
♥45)*校服令唔令::令過d吾令= =
♥46)*平時上堂做D咩::發呆
♥47)*最中2咩科::似乎沒 英文掛
♥48)*點解::分數ok= =
♥49)*最憎咩科::i.h
♥50)*點解::教果個人既問題

♥關於現在`
♥51)*而家幾點::6:35pm
♥52)*今日幾號::2
♥53)*今日星期幾:六
♥54)*做緊咩::聽歌同100問
♥55)*諗緊邊個::@_@
♥56)*上緊咩網::qooza-.-
♥57)*同緊邊個MSN::no one
♥58)*沖左涼未::未
♥59)*食左飯未::就食= =
♥60)*而家屋企有咩人::老母同老豆
♥61)*而家心情點::被煩= =
♥62)*而家最想做咩::搵人吹水
♥63)*而家最唔想做咩:溫書xd
♥64)*而家眼唔眼訓::no
♥65)*而家肚唔肚餓::少少拉

♥雜錦問題`
♥66)*有冇試過俾人出賣:: 有
♥67)*個個人係邊個:: 唔想講
♥68)*有冇試過俾人呃:: 有
♥69)*個個人係邊個:: 吾講~"~
♥70)*最近有冇講過大話::成日

♥71)*幾時講::去sn既時間
♥72)*同邊個講::老豆老母
♥73)*最近1次喊係幾時::吾記得= =耐
♥74)*為咩事喊::點記得= =
♥75)*最近1次笑係幾時::今日
♥76)*為咩事笑::唔知-_-
♥77)*最近1次驚係幾時::今日
♥78)*為咩事驚::驚測得吾好
♥79)*想幾歲前結婚::25之前-_-
♥80)*想將來個緍禮係點::是鬼但
♥81)*想將來GE老公/老婆係點::到時先算
♥82)*將來想生仔定女::2樣都好@@
♥83)*將來想做D咩::藥劑掛@_@
♥84)*最唔可以忍受你將來GE老公/老婆D咩::出去勾仔
♥85)*覺得自己專唔專1::專一架
♥86)*覺得自己叻唔叻::no
♥87)*覺得自己百唔百痴::少少
♥88)*覺我自己黑唔黑仔::okay la
♥89)*覺得自己將來會係個點GE人::估吾到= =
♥90)*答到呢到,,心情點::都系甘= =
♥91)*而家開唔開心::麻麻

♥中2`
♥92)*中2咩牌子::吾知喎= =
♥93)*中2咩天氣::陰天
♥94)*中2咩顏色::黑白藍
♥95)*中2食咩::好多
♥96)*中2做咩::踢波

♥97)*中2邊個::吾話你知@_@

♥最後3題`
♥98)*點解會做呢個100問::有人點-_-
♥99)*做左幾耐::10min掛
♥100)*最後1題喇,,俾你TAG:
取自豆姐= =

abcd1234lf2 ayee0617 chenglarry  CrYsTaL6260
EvaA4Cheung fanbebe fankwokcheng ho_nam jackie131452
jasontam02 JennyStarz kaikin5354 KKaY_56 kwankwan7229
lynewkfba maggie727 man_ying ninette_choo oop030370
RABI_MEI SHITFUCK sma11N0x0v stephen_727 szesze0718
Szeting4005 taitingwai tammyyip0228 vanessatang yan_0204
Ye94  ying904 YuEtKibeebee kuromi29



2009 年 5 月 1 日  星期五   晴天


2009-05-01 分類: 未分類

溫書= =...

IS就溫晒=]

IH溫左好多

但其他未郁過=口=

哈哈

kyo既傻仔話要同我單挑=]

怕佢食完裝都殺我吾到呢XD