▋`||-愛一個人難...但係放棄一個自己心愛人仲難>U<"
..
YIN820
暱稱: SIUSIULAM*-
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
轉日記...
好難答你,,,,*
點解點解點解..
紅哂塊面,,
地鐵徑步賽*
文章分類
全部 (182)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 182
留言總數: 59
今日人氣: 40
累積人氣: 5736
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

     

 

 

                                                                 

2005 年 10 月 4 日  星期二 晴天

 

 

 
    
   
 

 

   


 

   

   

煩到仆街*

 

TODAY行出去答車見到婉雯WO..佢岩岩返黎..*我問佢去邊..

佢同我講話佢琴晚打機打通頂*哈哈..琴日我返屋企佢出去..宜家我出去同返黎..

之後行行下見到細雯WO..甘咪同佢一齊答車出YL囉..*落到YL見有時間去左7-11買水

行去答小巴個時見到柑MUNG啵]]返到學校金日又遲到.."正常牙..

我一個星期遲兩..三次就定既..冇啦啦張SIR叫我打比阿媽WO..*煩]]

又同阿媽講我開學到宜家遲左6次到..禟短仲有個頭有色*唉..我個頭都染返黑啦..

仲有色]]又同我阿媽講話放學幫我染返黑佢WO.."車"我就唔信啦..>O<"

金日冇上到IS..因為阿SIR話見家長WO..搵左老師袋*

放學落左去留堂啦..唉*我宜家都唔知自己仲有幾多次牙..*留堂我去左3次洗手間..

最後個次落左去買糖食啦..*仆街牙..食緊個時比DD鳩西PF見到WO..

同左方SIR講...正仆街黎咖..*ON鳩咖都唔知有咩好講..*食糖咋]]

之後人地放WO..又唔比我走..比方SIR捉左我出去罵啦..*罵左勁耐..起碼有15分鐘.

方SIR:D糖係邊到黎咖..

ME:食洗手間汁咖..    

方:係洗手間汁你到食牙..

ME:唔比咖...   

方:你唔好走住..跟我出黎  

方:D糖係邊到黎咖..    

ME:都話係洗手間"汁"落..有野快DD講啦..    

方:你宜家咩態度牙*     

ME:好好既態度囉"    

方:有冇人同你講過你D態度咖"     

ME:冇WO"     

方:你望住我牙..我宜家同你講緊野牙 

ME:有野就快D講啦..你好煩牙! 

方:我叫你望住我牙

                                    冇蝦塞理佢*                                                 

方:你宜家姐係到哂緊我D時間牙..    

ME:宜家好似你哂我D時間多D囉 "   

方:我宜家罵緊你牙..你D態度好D啦宜家係到玩"難"牙  

ME:咩玩"難"牙   

方:我宜家得罪你邊到牙..我未罵你你就甘!!     

方:你想我罵你定講道理牙    

ME:是但啦..快小小牙唔該*

                  講一大倫野出黎..                                                             

方:你可唔可以望住我牙..宜家唐SIR同你講緊野牙    

ME:得啦..快D啦    

方:一係你就多一次留堂班..一係就聽我講..      

ME:是但啦 ..      

方:你好憎留堂班定好仲意留堂班牙"    

方:我金日第一次睇留堂班..我都覺得好唔仲意"    

ME..(小小聲講)唔仲意咪走囉..*

                             講DD廢話...                                                          

方:我希望下次你DD態度會好返D"   

ME:得啦..   

方:入去拎返個書包走啦..

落左去搵朱女啦..等埋儀..金日儀要留到6:00"等埋佢之後去左食野啦..

 

登時間*2005-10-04 10:47 PM` [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

    `{ ◆◆  我對你是永不放棄的... 
 
 * 因為我最`的是..>U<"