TODAY行出去答車見到婉雯WO..佢岩岩返黎..*我問佢去邊..
佢同我講話佢琴晚打機打通頂*哈哈..琴日我返屋企佢出去..宜家我出去同返黎..
之後行行下見到細雯WO..甘咪同佢一齊答車出YL囉..*落到YL見有時間去左7-11買水
行去答小巴個時見到柑MUNG啵]]返到學校金日又遲到.."正常牙..
我一個星期遲兩..三次就定既..冇啦啦張SIR叫我打比阿媽WO..*煩]]
又同阿媽講我開學到宜家遲左6次到..禟短仲有個頭有色*唉..我個頭都染返黑啦..
仲有色]]又同我阿媽講話放學幫我染返黑佢WO.."車"我就唔信啦..>O<"
金日冇上到IS..因為阿SIR話見家長WO..搵左老師袋*
放學落左去留堂啦..唉*我宜家都唔知自己仲有幾多次牙..*留堂我去左3次洗手間..
最後個次落左去買糖食啦..*仆街牙..食緊個時比DD鳩西PF見到WO..
同左方SIR講...正仆街黎咖..*ON鳩咖都唔知有咩好講..*食糖咋]]
之後人地放WO..又唔比我走..比方SIR捉左我出去罵啦..*罵左勁耐..起碼有15分鐘.
方SIR:D糖係邊到黎咖..
ME:食洗手間汁咖..
方:係洗手間汁你到食牙..
ME:唔比咖...
方:你唔好走住..跟我出黎
方:D糖係邊到黎咖..
ME:都話係洗手間"汁"落..有野快DD講啦..
方:你宜家咩態度牙*
ME:好好既態度囉"
方:有冇人同你講過你D態度咖"
ME:冇WO"
方:你望住我牙..我宜家同你講緊野牙
ME:有野就快D講啦..你好煩牙!
方:我叫你望住我牙
冇蝦塞理佢*
方:你宜家姐係到哂緊我D時間牙..
ME:宜家好似你哂我D時間多D囉 "
方:我宜家罵緊你牙..你D態度好D啦宜家係到玩"難"牙
ME:咩玩"難"牙
方:我宜家得罪你邊到牙..我未罵你你就甘!!
方:你想我罵你定講道理牙
ME:是但啦..快小小牙唔該*
講一大倫野出黎..
方:你可唔可以望住我牙..宜家唐SIR同你講緊野牙
ME:得啦..快D啦
方:一係你就多一次留堂班..一係就聽我講..
ME:是但啦 ..
方:你好憎留堂班定好仲意留堂班牙"
方:我金日第一次睇留堂班..我都覺得好唔仲意"
ME..(小小聲講)唔仲意咪走囉..*
講DD廢話...
方:我希望下次你DD態度會好返D"
ME:得啦..
方:入去拎返個書包走啦..
落左去搵朱女啦..等埋儀..金日儀要留到6:00"等埋佢之後去左食野啦..