金日7:00先起身啦..!!唉..明知遲到咖啦..咪慢慢黎囉..7:30先出門口..
之後出到去見到細雯啦..甘我同佢一齊答車出去啦..*出到YL啦..7:55先開車啦..
返到學校啦..8:05!!早知就唔好甘早返去啦..唉..]]之後返到去啦!!
張SIR問我做咩呢排係甘遲到啦..咪同佢講等唔到車囉..*企左係下面成15分鐘啵..
企到腳仔都軟牙..!!上返去啦..-*個白痴MISS上堂啦..講埋DD野好撚ON鳩牙..]]
都冇理到佢啦,.之後唔講啦..LUNCH後果個小息啦..同儀..朱女落左去啦..
去買野啵..唉..!!佢企左係我後面啦..係甘望住啵..*
哈哈...朱女隻眼好腫牙..我同儀係甘係到笑啵...!!哈哈..!!笑死啦..!!連到我連個包都食唔到
上左去二樓啦..係甘係到玩啵..!!笑撚死我啦..-O-"儀用我枝水係甘倒落去朱女到啵..
搞到佢濕哂..哈哈..!!兩個白痴婆係到玩..ON鳩鳩咖*哈哈..!!放學同阿菜去行街街..!!>O<"
P.S:嗚嗚..我部電腦死左牙..入唔返去個WINDON牙..唉..睇怕我有排到ON唔到咖啦..
唉..慘牙..*你地有咩就打比我講啦...我會聽你電話咖啦,,*