金日冇遲到..冇比人捉啦..*真係好牙..哈哈!!因為我金日著U麻"\
上堂冇咩野發生牙.."好似平時甘"*放學落左去操仔啦.."
點知佢地係哂7樓玩槍啵.."唉..!!阿SIR叫我WALK上7樓叫佢地落黎啵..
我咪好大聲甘講WALK.."佢話你唔比人見到可以答LUHT"哈哈..*
上左去啦..唔見佢地啵..落返去"佢話係格雜果個室啵..又要我上多次去..
等個咖死人野..等左勁耐啵..我估我行樓梯都快過佢..*
上到去啦.."FALL IN佢地行落地下啦..*佢地係到聽野啦..
之後阿SIR話要佢地DD男仔要CUT頭髮啦..要寫返底佢地個名WO..
真係煩牙..*佢地DD名又難寫啵..好在我識姐..唔係就瘀爆牙.."]]
之後我約左儀儀同朱朱金晚出去食飯啦.."甘我答車車返屋企換3
佢地唔換就出左YL"係吉野家食啦..我冇食到.."個時唔知點解好唔想食..
個時有我啦..儀儀啦..朱朱啦..糖糖啦..同鄭YU*食完啦..行街街"
陪糖糖行去千色個邊答車啦..甘佢要上M記買野啵..*彤彤佢係M記做啦..
同佢吹左陣水..佢有野做..我地冇同佢講住啦..點知佢倒寫哂DD野啵.真係慘..
之後落左天水圍啦.."上左儀儀屋企啦..*/玩左一陣電腦"
等朱朱沖完涼先落過去]]*好似10點幾啦.."落左去啦.."行去朱朱樓下等佢.."
勁耐先落到黎牙"之後我地行去食糖水啦.."我地買完去左大埸食啦.."
食完我打比GARLING叫佢落黎拎野啦.."我買左個楊枝金露比佢..*
佢陪我等車車啦.."奇間..佢同黃先生傾電話*講DD好過份既野.."
算..我冇所謂..呵呵*
P.S:我把聲冇左啦.."HELP