琴晚同左細雯出去啦..佢生日!!之後係YL等子華啦..!!
甘我地就鳩行等佢啦.."勁ON鳩牙..我地去左同樂街睇雞啦.."
勁好笑牙..*我地企左係個商場門口望過去啦..!!起碼見到4..5隻牙..!!
子華打比我地話佢落到YL啦..等佢行過黎啦..*之後行去B仔啵..
子華先同我地講話B仔好多人..之後去左唔知咩都食啦..!!
係到吹水..吹到12點幾啦..笑到仆街啦..佢係甘講佢同條女D開心事比我地聽啵..
之後子華叫左阿傑出黎篤波啦..*我冇去到..答的士返左屋企..
佢地好似驚死我比人姦甘...係甘話等埋我地一齊返去啦.."
之後子華同的士佬講..我屋企啦..*又話有咩打比佢...笑死牙..
金日唔原起身..可能琴日夜返屋企啦..!!唔鬼想返學..
7:30AM出門口啦..細雯打比我話等埋我去答車啦.."
之後同佢一路吹..一路答車出YL..琴晚佢地篤波篤到2點幾先走..
之後我去左7-11買水啦..!!答小巴返學啦..金日又係曾小小遲啦..!!
返到去啦..張SIR叫左我過去啵..比加許同一個X點我啦..
個時佢企係我格離...好鬼死開心啦..*!!之後排隊啦"
上去上埋D好悶既堂啵..又唔想留係課室WO.."悶到嘔牙..
小息個D落左去搵儀儀同朱女啦.."之後又上去上堂啦..!!
上ENG啦..冇啦啦話要DICTATION WO..次次都係甘..冇啦啦話默..
比佢玩都玩死啦..好彩我識姐..仲要100分..!!個D唔拎100分就死得啦..!!
簡單到阿媽都唔認得..溫左一陣都可以100分..!!
第二個小息啦..落左canteen啦..見到佢落左黎啵..*
之後我叫左佢幫我買水..但係我個張$100...好煩..!!算"
佢買完行返個黎比我牙..個時勁開心...>3<"
上到去啦..我唔捨得飲牙..哈哈."lunch落左去落踢波..仆街廢的..!!
生活教育個小矮人黎袋啦..訓左兩堂牙..!!放學等埋儀儀..朱女啦.."
佢地上IS..落左兩樓幫佢地做壁報.."之後落左去睇佢地操啦..!!
佢又落左黎啵..]]哈哈..比我講中左佢DAY 4唔洗..!!勁..因為我一早知...*
5點幾走啦.."去左銀座啦..陪儀儀拎CON啦.."佢係到試帶啦..我見到好恐怖,
佢拎完之後我去左釘耳啦...釘左耳門啦..第三個啦..耳骨啦..同左面第二個..
唔同的..*之後我同朱女陪儀儀行去翠湖啦.."之後答車車就..*
返到去同細雯吹左一陣水啦..問我金晚出唔出..唔出啦..!!好眼訓..
之後過左阿婆到食飯飯..*