金日答車見到細雯..佢金日生日牙..!!"同佢一齊答車出YL啦..
返到學校..曾一分鐘就遲到..真係好彩牙..*>3<"
上去睇書啦..悶到死左係到..訓左一陣覺啦..!!上中文堂真係悶到我死係到牙..
小息落左去啦..!!*上返去地理堂..又悶到嘔WO..哈哈!!我拎左朱女本野黎寫..
第二個小息落左CANTEEN啦..!!見到佢啵.."食勁多野..*
同儀儀...朱女係到玩啦..!!"上到去二樓儀儀唔比返個書包我WO...賤得佢牙..
我彩我搶得返姐..*上音樂啦..睇唔知咩啦..!!
宜家搞到我地次次上音樂都要追電視甘..-O-"打鐘去格離上ART啦..
又畫野啦..*LUNCH啦!!放左個銀包食儀儀到..之後上返5樓啦..
點知果個專題果個MISS黎左..叫我拎本手冊比佢..我話係ART ROOM啦..
同左佢落去拎...寫專題個D野啦..*10月26有得出去!唔洗上堂.."
小息啦..去左3B幫儀儀..朱女做壁報啦.."幫佢寫左3B兩個字..
之後落左CANTEEN WO...見到佢拎住勁多筒野係到食WO.."
哈哈..!!勁得意牙佢個樣..!!>3<"之後上返去二樓..上堂..!!
放學啦..落左停車場幫班仔+操..!!等左15分鐘啦..!!開始操佢地.."
之後上左去請假留堂班..佢捉仔啦..!!榮哥要上去6樓我放左佢啦..!!
落返去睇佢地啦..!!有個仔話去睇E生啦..我放左佢啦..
開始操啦D人左右不分的..嚴登同佢地係到玩啦..
叫左右邊個錯做5下.."哈哈...大部分人都要做..!!操操下佢地啦
悶悶地上左二樓..見到個仔冇落到去啵..叫左佢落去啦..!!*
我就係二樓玩啦..係二樓望落去啦...勁夕人傾計牙..個時好想罵佢地..!!
之後我唔小心整到黃肓文WO...笑到我仆街牙..*落返去操佢地啦..!!
佢地甘快就操行啦..之後收左佢地本手冊去比阿SIR啦..!!上左一樓搵佢..
唔見人..!!落左校務X啦..見到佢..*比佢簽左..我幫佢寫日期啦.."
佢問我地NCO我幾本呢,.,!!冇拎到黎..之後去拎返比佢啦,,!!*
哈哈.,.我地有兩個"正牙.."5:10走左..!!點知比我見到同我講去睇E生個仔WO..''
個時勁火牙..罵左佢好耐下.叫佢DAY 6比返50下我..呃我..未死過頂牙..!!