金日9:00起左身啦..落左樓下坐左一陣"
等D水熱就去沖涼啦..之後"汁"好個BAG啦..
哈哈..搵到一個BAG可以放得落對BOOT"出到門口..先諗起唔記得拎野*
返左去拎..出到去等左一陣車啦"去元朗廣場揾KIT儀]]去左M記*勁多人..
上左去吉野家啦..!!我食米粉*食完去落車返學校..入到學校個死人校工"
係都要我著返件3先入得去啵.."煩到死!!返到去洗手間換3庫啦..
我拎左KIT儀借比我條庫黎著啦.."出去著返對BOOT啦..操左一陣..
條庫著到好唔舒服"同GINNY講去換返我條庫..*換左舒服勁多."
等左一陣就上車啦..*磨BOOT磨左勁耐下都..*好累]]打比GARLING傾左一陣電話
GARLING又要叫佢聽啵..唉!!>O<"之後好眼訓..訓左一陣覺覺豬啦.."
去到WO.."我地係第一隊去到..勁!!跟住操左DD野啦..*
好似2:00幾第一次出去REHEARSAL啦*我地個隊好似有3..4個頂唔順..
好明顯個到有一條友扮野啦..何生.."我都唔想甘話你..但係我地甘多個都覺得你扮
你扮得都幾真咖WO..得閒教下我牙麻.."訓練理都話你勁啦..*
你玩就滾返屋企玩..唔好係到阻頭阻"細"
之後企到我腳仔都碑哂..操走我同夢夢係到打數啦..佢打完一次到我打..>3<"
返到去坐左一陣啦..我叫左肥仔幫我入水..唔該哂肥仔*
之後第二次REHEARSAL啦..冇人頂唔順..勁..
但何生冇出黎操..最好啦..唔洗影衰我地牙..*
終於操完啦..等車車黎接我地走啦.."一上到車我就換鞋啦..*
哈哈..唔著鞋周圍走幾好玩牙.."之後訓覺覺豬啦.."訓訓下..勁凍牙."
起身熄左冷氣都仲好凍..*"返到學校門..我..KIT儀..阿恩..彭彭..夢夢就去左食野啦..
彭彭去換3..換完先過黎.."係到傾計啦..食完就各自各返屋企LU
P.S:{金日佢去CAMP牙}