▋`||-愛一個人難...但係放棄一個自己心愛人仲難>U<"
..
YIN820
暱稱: SIUSIULAM*-
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
轉日記...
好難答你,,,,*
點解點解點解..
紅哂塊面,,
地鐵徑步賽*
文章分類
全部 (182)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 182
留言總數: 59
今日人氣: 9
累積人氣: 5807
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

     

 

 

                                                                 

2005 年 10 月 15 日  星期六 晴天

 

 

 
    
   
 

 

   


 

   

   

去左PTS操..*

 

金日9:00起左身啦..落左樓下坐左一陣"

等D水熱就去沖涼啦..之後"汁"好個BAG啦..

哈哈..搵到一個BAG可以放得落對BOOT"出到門口..先諗起唔記得拎野*

返左去拎..出到去等左一陣車啦"去元朗廣場揾KIT儀]]去左M記*勁多人..

上左去吉野家啦..!!我食米粉*食完去落車返學校..入到學校個死人校工"

係都要我著返件3先入得去啵.."煩到死!!返到去洗手間換3庫啦..

我拎左KIT儀借比我條庫黎著啦.."出去著返對BOOT啦..操左一陣..

條庫著到好唔舒服"同GINNY講去換返我條庫..*換左舒服勁多."

等左一陣就上車啦..*磨BOOT磨左勁耐下都..*好累]]打比GARLING傾左一陣電話

GARLING又要叫佢聽啵..唉!!>O<"之後好眼訓..訓左一陣覺覺豬啦.."

去到WO.."我地係第一隊去到..勁!!跟住操左DD野啦..*

好似2:00幾第一次出去REHEARSAL啦*我地個隊好似有3..4個頂唔順..

好明顯個到有一條友扮野啦..何生.."我都唔想甘話你..但係我地甘多個都覺得你扮

你扮得都幾真咖WO..得閒教下我牙麻.."訓練理都話你勁啦..*

你玩就滾返屋企玩..唔好係到阻頭阻"細"

之後企到我腳仔都碑哂..操走我同夢夢係到打數啦..佢打完一次到我打..>3<"

返到去坐左一陣啦..我叫左肥仔幫我入水..唔該哂肥仔*

之後第二次REHEARSAL啦..冇人頂唔順..勁..

但何生冇出黎操..最好啦..唔洗影衰我地牙..*

終於操完啦..等車車黎接我地走啦.."一上到車我就換鞋啦..*

哈哈..唔著鞋周圍走幾好玩牙.."之後訓覺覺豬啦.."訓訓下..勁凍牙."

起身熄左冷氣都仲好凍..*"返到學校門..我..KIT儀..阿恩..彭彭..夢夢就去左食野啦..

彭彭去換3..換完先過黎.."係到傾計啦..食完就各自各返屋企LU

P.S:{金日佢去CAMP牙}

登時間*2005-10-15 08:38 PM` [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

    `{ ◆◆  我對你是永不放棄的... 
 
 * 因為我最`的是..>U<"