金日又遲到啦..*因為金日要著u遲左小小出門口..''
之後柑MUNG SD SMS比我話同我返..甘我出到去YL打比柑MUNG啦..
佢都係洪水橋啦..]算啦.*去左7-11買水啦.."去左答小巴啦.."
之後返到學校啦..張SIR問我做咩遲到啵..哈哈*我話琴晚唔記得左磨BOOT"
甘都要計我遲到*唉.."聽到話咩上禮堂野啵..*甘我地遲到個DD就等佢地上哂去先上啦
之後我見到媚啦..比左個芝士CAKE比媚拎返上去啦...*唔洗我拎
我行左去禮堂啦..阿SIR話叫我地係門口等啦..等左勁耐啵..]]累都累死...
個死人BAG重"之後上返課室啦,,一上到去就係上MATH啦..."唉..*悶到死左係到啦
上中史啦...又測驗..*都唔知點解上左F.3甘多測驗啵..哈哈..!!
金日DD中史好鬼死多都唁識,,甘訓覺啦.."訓到打鐘啵"
LUNCH啦..落左去搵儀同朱女啦,,*笑到仆街..同佢地一齊係冇一日係唔笑咖..
上電腦堂啦,.,個死人阿SIR啦..煩到死..*成Q日叫我個名WO..
金日去CAMP牙..搵我打電話比我啦..