金日7:30出門口啦...行去答車個時見到婉雯啦..
同佢一齊答車出YL啦..!!我估金日一定遲到咖啦,,
之後出到YL啦..答小巴見到葉雅姿啦...去到洪水橋啦..
佢行得好快啦..行行下..仆底左W...個時好想笑..但我都冇笑到啦..*
我幫佢拎住D野..你睇我幾好人先得咖..*!!
入到學校啦.. 勁瘀WO...阿SIR勁大聲叫我WO..
"陳彥霖..企係到..你JAM頭牙..個頭樣衰又紅色牙..去簽名啦.."
我頂佢牙.,.JAM就樣衰咖啦..甘咪有好多人樣衰啦..*!!勁瘀甘行去簽名啦..
之後上返課室啦..*勁悶牙金日..!!唐SIR去左元朗水運會做唔知咩啦,.*計分個DD
唔洗上MATHS啦..個小矮人黎左袋啦..*都冇人理到佢既..!!
LUNCH啦..落左去搵儀儀..朱女啦..!!*哈哈..!!甘耐第二次搓錯左..去買野慘牙.]]
LUNCH後電腦堂啦..打日記..*個阿SIR好大聲甘話唔好上網..客死我..
放學去左幫儀儀..朱女整壁報啦.."之後我同儀落左去底消留堂
跟住我地落左去買野食啦..."拎左上去食.."個校工勁煩牙.."
屌..都唔知係咪冇人同佢傾計..係甘係到同我地講野..又唔知佢講咩春WO..
5點幾走左..出左YL搵媽咪啦..睇E生.."去到收左工..