金日11:00PM起左身LU..!!落左樓下坐左一陣啦..=]] 媽咪出門口返工..!!金日中秋老逗唔洗返*睇左一陣電視啦.. 肚仔餓..叫外賣食啦..叫埋老逗個份啦..!!等左好耐先黎啵..* 好鬼多飯..食唔哂..!!睇電視啦..悶到死..*上左去玩電腦..!! 唉..柑MUNG又同佢個愛人罵交啦!!*好耐冇罵過..宜家又罵返.. 頂佢唔住牙..!! 哈哈..*中秋節快樂牙!!金晚去BBQ啦..!!但係落雨..煩到死]]
金日11:00PM起左身LU..!!落左樓下坐左一陣啦..=]]
媽咪出門口返工..!!金日中秋老逗唔洗返*睇左一陣電視啦..
肚仔餓..叫外賣食啦..叫埋老逗個份啦..!!等左好耐先黎啵..*
好鬼多飯..食唔哂..!!睇電視啦..悶到死..*上左去玩電腦..!!
唉..柑MUNG又同佢個愛人罵交啦!!*好耐冇罵過..宜家又罵返..
頂佢唔住牙..!!
哈哈..*中秋節快樂牙!!金晚去BBQ啦..!!但係落雨..煩到死]]
`{ ◆◆◆ 我對你是永不放棄的... * 因為我最`愛的是你..>U<"