金日7:25PM出門口啦..=]]上左去阿婆到答車啵..以為會有車啦
仆街牙..我係到等左勁耐牙...頂=]]等到7:55先上到車WO..'
頂佢牙..*唔係冇坐..係冇車.!!屌佢媽媽牙=]]出到去啦..
甘柑MUNG係M記等我*還點都遲啦..咪陪佢上去M記囉..-O-]
8:10上車..之後返到去8:25 WO..嚴重遲到WO..入左校務X WO..
一入到去見到好多人...計埋我地兩個有7個啦..仲要係女仔啵.
之後阿SIR話我地約埋一齊遲到WO..都唔岩路點會一齊牙..都唔知佢點諗野咖
跟住佢叫果個打電話返屋企啦..果個都打到啵..得我同柑MUNG打唔到
我打返屋企阿媽老逗返左工又冇人聽啵..打比媽咪啦..佢電話又冇開啵..
傻咖..佢話我條X短WO..叫我行出去問人拎咩拆線針WO..煩到PK
之後拎左返黎...冇理佢啦..企係到等佢啦..*甘佢罵左勁耐啦..
企左係到成個鐘牙...腳仔軟牙..*佢問我做咩唔拆WO..我咪同佢講..
話我條X都係用條舊既黎整長佢..拆左會仲短個宜家..*冇野講啦佢..
煩到咩甘..=]]又收左我本手冊WO..上返去啦..=]]之後個D唔講啦..
放學儀等埋我啦..*落左一樓問佢拎返本手冊=]]之後佢又罵WO..''
都罵哂啦..仲有野罵咖WO..同佢講話冇車又唔信..*唉..冇野好講啦.=]]
罵左成10 MIN]]先比我走*落左CANTEEN搵儀啦!!
之後去左佢屋企拎滑鼠仔啦..因為我個隻壞Q左*去左北江行啦..之後去左銀座..
佢食野我冇食啦..*之後陪佢行返去天頌=]]我答車走人LU