金日6:30起左身!!之後整哂野出門口啦..早左出門口WO=]]出到去打比MUNG啦..*
甘我行去等車啵..=]]之後見到阿傑..佢叫我唔好行上去WO!!叫我答的士*佢請WO=]]
但係呢樣野佢係冇做到的..*甘有小BUS黎啦=]]同個八婆一齊啦*落到YL=]]
金次到我係7仔等MUNG..哈哈..*之後買左野啦..=]]落紅色小BUS..見到彭美玲*
金日返學冇遲到..又冇比人捉..*真係好牙..*早會講左好小野就上返課室啦..*
小息落左去二樓啦..*比個劉SIR捉我個頭有色WO=]]問我幾時整返佢..但我冇過染返佢
又問我班主任係邊個WO..*咪同佢講話KID正同謝SIR囉..*仆街牙..!!佢同左謝SIR講WO.=]]
之後上中文堂謝SIR叩我染返黑DD頭髮佢*唉..最衰都係果個PK..唔講咪咩事都冇囉..=]]
食完LUNCH落左二樓行下吹下水*之後MATHS禿唐教=]]PK..兩年啦..兩年啦..我唔想對住佢牙.*
甘佢又係到講廢話啦.煩到仆街..又係講返上年講過既野=]]*可唔可以搵DD新小小既野黎講牙..]]
又係到話我上年2B班有第個衰仔衰女MATHS 20分牙..=]]屌佢媽媽牙..個衰女一定係我啦..