金日6:45AM阿媽冇啦啦走上黎叫我起身啵..*甘之後落左樓下坐左陣等沖涼啦*-O-"
7:30AM出門口啦..=]]我行左上去阿婆個邊答車啦..*頂牙..!!超多人牙..=]]
等左勁耐啦..=]]起碼有15MIN WO..嘩..我頂..等到我想死牙..!!??=3="
之後上到車車啦...GARLING打比我問我係邊..*話同我一齊返學啦..=]]但係個時我先岩岩係屋企個邊上車..
之後凡仲同佢講話我一定唔會遲到*>O<"落到YL啦..柑MUNG打比我..叫我去7仔WO.=]]甘我去到啦,,
唔見佢啦..打比佢WO.*佢同我講話佢係車站啵..=]]佢話行過黎*-]我買左水水啦..佢買左糖糖同利賓立啦*
個時都8:00啦..我同柑MUNG就慢慢行啦...本身諗住答小BUS既..
之後佢又話要去7仔買唔知咩糖啵..-陪佢啦..行到左一陣佢又話唔去啵..比佢玩死啦..*
之後我話答輕啦.甘我地答到洪水橋啦..見到叉雞YI啦..*甘就同佢一齊行返學..=]]
行到學校門口見到勁多人遲到啵...我地等左勁耐..*!!*
最尾個堂係mmlc上啵..*有得玩電腦..哈哈//*放學落左去啦..之後見到阿恩啵..同佢係canteen坐左陣啦..
行去停車場見到佢地FALL IN..GINNY仲叫我地行返D.=]]甘操啦..*操到我鞋都蘭埋..唉.*
5:00走得..!!陪謝KIT儀去左買書啦...之後去左搵媽咪食野..=3=