金日6:30起左身LU...因為訓唔萫!!哈哈*之後係個廳到坐左一陣...*
7:00去左沖涼..之後去左去換33啦...落返廳..老逗起左身..去返工..*
老逗7:45出左門口..我仲未出..我8:00先出啦..出到去等車WO..=]]行行下..仆左係到WO...=]]
好撚痛..個時好Q想喊..但係好瘀..比對面個男人想到...隻鞋仲要FLY左出去WO..=]]]瘀到爆>O<
之後上到車WO..DD血係甘爆出黎WO..=]]]唉..仲比柑MUNG笑左我勁耐..叫佢拎膠布比我又唔記得WO*
之後叫阿菜啦..佢又話屋企冇膠布WO..真係比佢吹脤我啦*之後落到YL去左7-11 買水水..=]
行過去搵沮MUNG啦..等左佢一陣..佢又話要去買野飲啵..*陪佢又去7-11啦..之後我地落輕X*
超黑仔...見到DD唔想見到既人..去到洪水橋阿菜等緊我..柑MUNG走先*之後打比GARLING啦.=]]
甘同佢地一齊行返學啦..*>O<=]]佢又笑我仆街..!!落到學校去左校務咩到問佢有冇膠布WO..
果個書記就捉左我去消毒*好撚痛.=]]]跟住出返黎..佢叫我拎張野比班主任*返到去企係操場好耐..
之後上禮堂同聽個校長聽左佢講半個鐘.=]]真係煩..=]]*之後有個小息但好短*之後上5樓WO..我頂佢牙
3D..3E就係1樓..3A..3B就係2樓..得我地3C係5樓...行樓梯都行死牙..=]]之後我同陸KAM坐...*
放學同儀...朱女..阿欣去左行街街*伐買左好多野啦...之後搵細雯同佢行左街買鞋..*但係行左好耐都買唔到
之後我走左啦...答BUS去媽咪到啦..*等媽咪放工工啦..哈哈...