金日3:30PM起左身=]]落左樓下呆坐左陣..=]]肚仔餓搵野食啦..*煮米粉粉食..=哈哈 媽咪打返屋企話金晚去阿婆到BBQ!!=]]睇電視..星期6冇野睇..=]]上左去玩一電腦=]] 同柑MUNG傾啦..=]]唉..又罵交=]]冇眼睇..=="*之後同儀傾啦..=]]傾左一陣..我就去左阿婆到啦.. 我上左去阿姨到睇電視啦..之後打電話問阿菜幫我拎左學生相未..佢話拎左WO*甘我落左樓下幫手.. 但係冇咩野係可以比我做..=]]甘咪坐係到等囉..*等埋媽咪佢地返黎就開始啦..=]] 之後BB左阿姨仲未返..打電話比佢..佢話佢老闆係到WO.=]]*之後佢11:00幾先返黎.. 之後我地坐埋一齊係到講是非.*哈哈..>O<"B到3點幾先返屋企..=]]
金日3:30PM起左身=]]落左樓下呆坐左陣..=]]肚仔餓搵野食啦..*煮米粉粉食..=哈哈
媽咪打返屋企話金晚去阿婆到BBQ!!=]]睇電視..星期6冇野睇..=]]上左去玩一電腦=]]
同柑MUNG傾啦..=]]唉..又罵交=]]冇眼睇..=="*之後同儀傾啦..=]]傾左一陣..我就去左阿婆到啦..
我上左去阿姨到睇電視啦..之後打電話問阿菜幫我拎左學生相未..佢話拎左WO*甘我落左樓下幫手..
但係冇咩野係可以比我做..=]]甘咪坐係到等囉..*等埋媽咪佢地返黎就開始啦..=]]
之後BB左阿姨仲未返..打電話比佢..佢話佢老闆係到WO.=]]*之後佢11:00幾先返黎..
之後我地坐埋一齊係到講是非.*哈哈..>O<"B到3點幾先返屋企..=]]
`{ ◆◆◆ 我對你是永不放棄的... * 因為我最`愛的是你..>U<"