琴日返學比阿SIR捉我個頭..*勁煩牙..講左勁耐!!PK.=]] 金日6:45起身啦,,]]之後沖涼整野..=]]!!*之後噴黑個頭..但個枝甘既野..噴左等如冇噴*!! 7:20出門口啦..打比MUNG..係7仔等佢..=]]呢幾日都係我快DD..=]]真係叻牙*買左枝鮮檸蜜飲..唔好飲的.. 都係柑桔蜂蜜好飲*-O-"上左車..見到嚴SIR同傑SIR..!!*落左車啦..佢地係甘叫我地行快D WO..又話遲到.. 之後有條友叫我地行埋一邊WO...ON鳩咖..冇DD禮貌.都唔知佢阿媽點教佢咖..*食屎大..!! 最後咪又係冇遲到..!!客鬼甘."次次都係一入到學校門口就打鐘..*排隊啦..=]]之後聽佢係到UP左勁耐野牙.. 行上去好鬼熱..*跟住個DD唔講啦..*LUNCH之後個小息落左去二樓..!!見到阿菜..都唔知點解佢仲返 唉..*好鬼死核突..!!又講話琴日去E院點..>O<"之後上電腦堂啦..*仆街..有兩個低B仔坐我格離* 搞到我成堂係到笑..仲要比阿SIR話..!!*個阿SIR都唔知係咪盲咖..成日都叫我WO..又唔係我玩先.. 都唔知點解果個都話我個頭咖..*>O<
琴日返學比阿SIR捉我個頭..*勁煩牙..講左勁耐!!PK.=]]
金日6:45起身啦,,]]之後沖涼整野..=]]!!*之後噴黑個頭..但個枝甘既野..噴左等如冇噴*!!
7:20出門口啦..打比MUNG..係7仔等佢..=]]呢幾日都係我快DD..=]]真係叻牙*買左枝鮮檸蜜飲..唔好飲的..
都係柑桔蜂蜜好飲*-O-"上左車..見到嚴SIR同傑SIR..!!*落左車啦..佢地係甘叫我地行快D WO..又話遲到..
之後有條友叫我地行埋一邊WO...ON鳩咖..冇DD禮貌.都唔知佢阿媽點教佢咖..*食屎大..!!
最後咪又係冇遲到..!!客鬼甘."次次都係一入到學校門口就打鐘..*排隊啦..=]]之後聽佢係到UP左勁耐野牙..
行上去好鬼熱..*跟住個DD唔講啦..*LUNCH之後個小息落左去二樓..!!見到阿菜..都唔知點解佢仲返
唉..*好鬼死核突..!!又講話琴日去E院點..>O<"之後上電腦堂啦..*仆街..有兩個低B仔坐我格離*
搞到我成堂係到笑..仲要比阿SIR話..!!*個阿SIR都唔知係咪盲咖..成日都叫我WO..又唔係我玩先..
都唔知點解果個都話我個頭咖..*>O<
`{ ◆◆◆ 我對你是永不放棄的... * 因為我最`愛的是你..>U<"