▋`||-愛一個人難...但係放棄一個自己心愛人仲難>U<"
..
YIN820
暱稱: SIUSIULAM*-
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
轉日記...
好難答你,,,,*
點解點解點解..
紅哂塊面,,
地鐵徑步賽*
文章分類
全部 (182)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 182
留言總數: 59
今日人氣: 4
累積人氣: 5783
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

     

 

 

                                                                 

2005 年 8 月 23 日  星期二 晴天

 

 

 
    
   
 

 

   


 

   

   

哈哈..*同小婉..細雯行街街=]]

 

琴日8:30PM有一個電話打比我..我好開心..係細雯打比我..話佢返左黎..*

之後佢叫我等陣出黎吹水..甘我食完飯出左去啦..上左佢屋企啦..係佢(方)傾左好多好多野..*

哈哈...估唔到入面甘好咖WO..=]]係入面有得整甘多野..

哈哈..!!之後出左村吹...打比小婉同子華叫佢地出黎吹水..=]]

傾左好耐..大約11:30PM...又返左去細雯屋企啦..*我地上左(方)玩我周小婉係甘幫佢(汁)野書..*

哈哈...我地玩到癩哂..跟住我1:30走左啦..=]]

金日1點幾細雯打黎啦..之後媽咪叫我聽電話...細雯問我起左身未...但我果陣仲係到訓緊=]]

之後起左身...*沖涼換3..金次好快..30 MIN整好哂..出左鋪仔搵細雯..

我問佢小婉呢..之後細雯話佢仲沖緊涼...等左成個鐘..唉...之後答車啦..我地答的士出左去啦..=]]

小婉去左雞地搵佢阿媽拎返DD3...我同細雯就去左勝利搵佢阿媽..!!之後佢阿媽話要去拎銀..

我就同細雯去左寶島食野..佢阿媽黎左..甘細雯同左佢阿媽去買書..我就係到等小婉..

之後我一路食..一邊同豆豬傾電話..佢話佢宜家當冇左佢阿哥WO..*我都唔知發生咩事..-O-]]

之後小婉黎左..我地坐左一陣..就行去搵細雯啦..行到鐘聲門口見到GARLING WO..*

哈哈..!!之後佢走左啦..行到去..唔見佢啦..打電話比細雯..佢話同緊佢阿媽買3...真係吹脤牙..!!

甘辛苦行到過去...佢話唔係到...之後我同小婉行左一陣街街..*之後係GAMEX等佢啦..*

等左5 MIN..佢同佢阿媽落左黎WO..佢阿媽唔比銀佢啦..*等左好耐..我周小婉上左去行..*

之後細雯打黎..*跟住我地行左一陣..就陪細雯去左CUT頭髮..*哈哈...!!我同小婉坐係到等佢啦=]]

但好快..唔洗一個鐘就CUT好...我就要1個幾鐘..-]]細雯又好似我同小婉甘CUT爆頂..*哈哈..!!

後面幾好..但係前面就..短左dd...*跟住我地去左7-11買野飲..有兩個八婆係到串柒柒wo..=]]

之後我地係門口等左佢地好耐..都唔夠薑出黎..扮哂食野甘..*之後我地左上千色=]]落返黎都未走..*

係佢後行過同串佢啦..*之後走左..又打電話係到吹雞WO...食屎啦佢..*之後佢兩條八婆走左上南安..*

之後我地廢事上去..等陣又有陣問細雯去左邊..!!*行左一陣..!!就上左M記啦..小婉食野..

細雯叫左個FD上黎吹水..*話好耐冇見過細雯WO..=O="之後小婉返左黎..話有個烤餠等陣有人拎黎..

哈哈..!!??我問佢做咩果個烤餠甘耐都冇人拎黎..之後佢出左去問人...原來果個人唔記得左拎比佢..

搞到佢係到罵人..笑死我啦..*之後佢話個袋好...出左去拎左個薯條...問人地拎左個細DD個袋..!!*

笑死我啦..我地兩個勁白痴牙..*之後返左去坐左一陣..!!我地話走..甘細雯個FD又話走..佢個FD行先..*

我地係後面..落左M記樓下落的宜返左去啦..*落車..小婉見到條村個癲腐拎住D野企係到..

我同小婉驚地唔敢行..細佬又係鋪仔出左睇下咩事..之後個癲佬冇啦啦話斬死你牙啦..客到我地牙..

我同小婉見佢行左去第邊...先行返屋企..*之後返到去就食得飯啦..*

P.S:細佬BEE..生日快樂牙..=]]

 

登時間*2005-08-23 09:50 PM` [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

    `{ ◆◆  我對你是永不放棄的... 
 
 * 因為我最`的是..>U<"