金日1:30起左身...因為比出邊個DD爆長嘈醒...又有好多電話打黎WO... 之後落左樓下..見到媽咪係到(BYE)神..之後又燒爆長WO...嘈死人啦.. 食左DD麵就係到睇電視...睇到3點幾...我出左去一陣..!!唉..又落雨..成日都落雨,.好鬼憎.. 返左屋企..打左陣機機..悶都死..媽咪又煮左糖水...一個月起碼飲3..4次>O<"好在次次都唔同 甘7:00去左阿婆屋企食飯..好多送....哈哈..!!食完..上左去阿姨屋企..同阿B玩左一陣.. 就返左屋企LU..金日媽咪舊歷生日...HAPPY BIRTHDAY.. 倒數仲有2日就係我14(水)啦..!!>O<"]]
金日1:30起左身...因為比出邊個DD爆長嘈醒...又有好多電話打黎WO...
之後落左樓下..見到媽咪係到(BYE)神..之後又燒爆長WO...嘈死人啦..
食左DD麵就係到睇電視...睇到3點幾...我出左去一陣..!!唉..又落雨..成日都落雨,.好鬼憎..
返左屋企..打左陣機機..悶都死..媽咪又煮左糖水...一個月起碼飲3..4次>O<"好在次次都唔同
甘7:00去左阿婆屋企食飯..好多送....哈哈..!!食完..上左去阿姨屋企..同阿B玩左一陣..
就返左屋企LU..金日媽咪舊歷生日...HAPPY BIRTHDAY..
倒數仲有2日就係我14(水)啦..!!>O<"]]
`{ ◆◆◆ 我對你是永不放棄的... * 因為我最`愛的是你..>U<"