|
金日7:00起身啦,,搞點哂野就出左門口啦..*唉`
靜係個頭都要整15分..仆街....之後返到學校啦..好凍好凍..
P.E堂..我突登唔帶衫去換..因為太凍啦..!!??換個時我驚變左條雪條..
之後上左去HALL睇佢地打波啦..唉..*估唔到.........
打中走得..去左CANTEEN坐左一陣就..就上左去啦*
上到去MATHS啦...又係到吠..話我地琴日唔去補課..
仲有WO..琴晚10點幾打黎我屋企..我彩我醒目姐..哈哈哈哈`
之後佢UP廢話都UP左成堂啦..靜返D時間比我地改返D野佢..
金日唔知做咩甘好死啦..一打中就比我地就..難得難得難得..
去左佢地課室冇落到去啦..哈哈哈哈`因為太凍凍凍凍啦..*
上鈴聽啦..去左DOGDOG格離坐..上呢堂真係悶死我啦..-00-"
LUNCH落左去下面啦...坐左一陣,,唔得好凍好凍上左去啦..*
上中文堂..調位啦..!!??我調左去同大朱坐,,金日上中文堂唔洗作文..
但係比佢鬧左一大餐..哈哈哈哈`之後一打,,佢又係好快比我地走
落左去停車埸操啦..甘日綵排陸運會咩咩啦,,*之後甘FALL IN啦..
企左一陣就操啦..哈哈哈哈`佢企我前面,,GOOD,,*
之後第一次操啦..嘩..我企左係個鼓格離WO..嘈死我了..`
第一次唔係好得..唔知做咩好想笑啦..傻左甘WO..哈哈哈哈`
又要扮有槍..之後第一次操完啦..返返去開始個到啦..*
金次有D膠管扮槍啦..好難渣..怪怪地甘,,算啦`好過冇啦..
之後操左幾次啦,,,*綵完啦..我地返去停車埸操啦,,
本身都好好地咖,,之後發生左小小既事,,但唔知做咩搞到甘囉..*
都唔可以話邊個錯邊個岩,,,唉,,都廢事理,,等陣搞到我就煩了,
之後繼續操啦..之後嚴登企左係我後面啦,,,之後我用支槍整佢PATPAT WO..
嘩,,之後佢一野打落我個頭到,,話,,{你低能咖..甘大個到玩埋D甘既野..}
之後就走左啦...仆街黃育文個D仲係到笑WO..*屌,,`
比佢打左野個頭...勁暈牙,,!!??咩手黎咖,,真係唔玩得,,算,,下次唔同你玩,,車`
仆街..操到成隻狗仔甘,,哈哈哈哈`操到6:30就走了.
好似係,,唔知有冇記錯啵,,!!??出學校門口個陣,,我突登山門,,唔比佢出,,
但係佢岩岩出到WO,,,真係好彩,,`-00-"之後阻住佢唔比佢過,,哈哈哈哈`
傻仔,,之後走啦..見到KIT儀咪同佢一齊答車囉..講左D野比我知..算了,,過去左啦,,
之後就答車歸家,,,*
P.S: 天日你就17碎生日啦,,,哈哈哈哈`
|