| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|


| 2006 年 2 月 19 日 星期日 |
 |

|
JNCO CADRE* |
|
嘩..好累好累好累牙..*終於去左JNCO CADRE啦..-00-"
等我講左呢兩日發生左D咩事啦..*
星期六啦..我同KIT儀去左天水圍西鐵站等嚴登佢地啦..
等左一陣啦佢就黎啦..甘我地5個人仔就出發啦...
甘我地就答左幾耐車下咖..轉左好多次車啦..`出到九龍塘啦..
都有好多人到左啦...甘就企左一陣就上車啦...開頭果個都唔識咖..
之後入到H.I.T.S啦..甘阿SIR就幫我地分組啦..*甘呢兩日都係同呢D人一齊咖啦..
哈哈哈哈`甘本身都唔識咖,,但係玩玩下識哂啦WO..,都幾好傾咖..
甘我地去左CLASS ROOM啦..就開始啦..一黎就map reading wo..
係果個好樣衰果個madam啦..簡直係恐怖牙..佢d牙又黑個頭好似比花生油洗頭甘..
仲有佢好惡..係咪都鬧咖wo..佢既一身打扮簡直係good啦..*嚇得下人..
之後map reading完左啦..就上左上面drill啦..仆街果個阿sir都唔知up咩咖..
聽都聽唔明,,果個都聽唔明佢個command之後關左啦...
上到上面啦..每個人都要出黎叫一次command啦..*之後操左一個中到啦
佢就要我地分開哂啦..要有d人企對面啦..只係要對面果個人叫d command先好做wo..
甘企我對面果個就係男仔就既..甘我叫先啦..哈哈哈哈`一開始佢聽唔係好到我叫咩..
要我提佢啦..之後佢慢慢聽到啦..都幾好玩咖..過左一陣啦..就到佢叫返我啦wo..
比佢玩死啦..係甘轉轉轉..*轉到頭都暈埋..之後佢又提我wo..好好笑..*玩完啦..
就落去canteen食飯啦..嘩..d飯都ok既..但係我要左好小好小啦..*
之後返左位啦..又係同岩岩個幾個男仔一齊wo..佢地好好人咖..
甘我就一路食飯一路聽佢地講野啦..點知我飲飲下湯..唔小心整瀉左wo..
佢地即刻幫我整返起d飲啦..仲開門比我去洗手間..好好人..*
去洗手間整左一陣啦..就出返黎食飯啦,,但係都食咖落啦..我地就一齊去洗返d野啦..
好好玩..之後又要上堂啦..好悶咖..仲要連住甘上3堂..金日係個class room係最多時間..
上完哂啦..拎返個bag就出去field啦..出到去整好哂d野啦..就開始night walk啦..
其實組組都係行個條路..但係唔同時間行姐..*之後一路行啦..我後面果個女仔係甘捉住我行啦..*
都幾難行咖個條路..但係都係前面難行姐..我帶個到一d都唔難..仲要平路tim..
之後行左大約3個中到啦..10點幾行到1點幾到啦..*之後返到去啦..佢地都上哂車啦..
得我地甘慢..有d唔好意思tim..`之後返去我地訓個到啦..,冇得訓營wo..
要就甘訓係個地下到wo..又要落雨wo..點解要落下牙..又凍..`之後ic出左去睇下當幾點啦..
我地簡左當最尾個到啦..*之後整好哂d野就訓lu..同阿樊傾左一陣就傾lu..
之後好凍訓個時成個身係甘陣陣陣..訓左1個中到就醒啦..我地當4:45am至6:00啦..
我地當個時係甘落下wo...好凍牙好凍牙..之後甘我地就去洗手間啦..*
我同陳鈺清..and鍾嘉雯一齊去啦..仆街沒有洗手間,,之係係d冇人見到既地方去咖咋..
我地都傾左好多野啦..返黎啦..我地就執野啦..我叫嚴登幫我啦..佢又唔幫wo..
甘我咪叫其他d男仔幫我囉..*佢地好人好多..哈哈哈哈`
我仲比嚴登改左個名叫"奶"地豬wo..*好難聽牙個名..*
之後做PT啦..好辛苦咖都..但又幾好玩WO..*之後跑啦..
跑左幾耐D..好痛牙隻腳..著住對BOOTS跑..又重個人甘WO..
但係都跑完哂..冇停過..勁牙..*之後就玩咩消防X WO..跑完返黎腳仔都軟哂仲玩D甘既野..
我仲要"咩"謝KIT儀WO..HELP ME啦..*之後又要一組一組甘出去WO..到我個組啦..
我咩KIT儀..個仆街MADAM係甘叫我落低D WO..我落到好低..條庫都就快難..
仲叫我落低..之後開始唔得..我係甘捉住嚴登..起唔到身..*都幾難咖..咩住個人行10步WO..
咩個輕D就話姐..*之後咩到啦..向前行啦..嘩..曾小小仆死我牙..好彩有D阿SIR係格離姐..唔係死左LU..
嚴登係甘捉住我WO..之後我聽到有人話我好慘..*-00-"其實真係幾慘咖..
咩完腳仔都唔係我甘..之後食早餐啦..仆街D火腿臭左啦..果個都食得出..係D阿SIR食咖出..
比佢地吹撚脹哂牙..*之後我放左落口..之後叫人比張紙巾我..之後冇食到啦..
果個都食到係臭既..之後KIT儀佢地個組勁好笑..佢地叫我借住唔好比人見到..佢地倒左佢,,
之後塊火腿整左係D樹上面WO...笑死我地牙..但係冇人見到..*
食完啦..開始行山啦..行返琴日個到啦..但係又尾開始行啦..之後就行啦..
就要搵宜家係面啦..之後去到個涼亭到啦..讀左陣書啦..*又要我地出黎講WO..
之後佢地叫可道出去講..冇人出WO..甘咪我出囉..是但啦..*講左一陣佢就叫我返入去啦..
叫左彭彭出去啦..-00-"之後佢再叫我地搵我地宜家係邊,,我地搵到.,
之後行返轉頭啦..又玩講MAP上面D英文字WO..*玩完啦..返返去啦..
煮LUNCH啦..個MADAM要我地15分中煮到D飯出黎啦..*甘咪煮囉..
我覺得我個組D人好好牙..之後煮啦..我最快煮好啦..但係有小小飯焦..但幾好食WO..
之後佢問邊到得啦..甘我地話我得囉..之後佢個到黎啦..佢話我生米WO..我頂..煮得幾好都話生WO.
我地咪話佢囉..你唔比我地仲意係生米咖咩..我地食屋企唔煮就甘食咖..之後食飯飽啦..返H.I.T.C
又要上堂..之後上上下..LIT儀訓左覺WO..比阿SIR叫左去洗面..之後嚴登都訓左..又係出去洗面啦..
到第二堂啦..真係好悶好悶..我訓左WO..甘都比佢見到..佢叫我出門口做掌上X WO..2下..
甘我出左去..幾秒咪返入黎囉..但係真係好悶,,佢可以係個到講到好遠再返返黎咖WO..*
之後最尾個堂..比佢鬧足哂..係甘鬧鬧鬧..之後上完啦..CLEAN UP啦..CLEAN完啦..
上左去上面DISMISS啦..之後有個阿SIR問我地有幾多個係住屯門元朗天水圍啦..*
之後我地諗左陣我地5個啦..同埋B SQN個兩個孖仔啦..上到車啦..*我地冇訓..
係甘係到傾計WO..傾果個樣衰MADAM啦..係甘傾..傾左好耐..*
之後到啦..就答車返屋企LU..好累牙..
P.S:但係金次真係學左好多野啦..*又識左好多朋友仔WO..都幾好玩咖..
|
| 刊登時間*︰◆2006-02-20 06:28 PM` [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
`{ ◆◆◆ 我對你是永不放棄的...
* 因為我最`愛的是你..>U<"
« | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | ... | 182 | »
|