| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|


| 2006 年 2 月 13 日 星期一 |
 |

|
仲有一天情人節* |
|
金日7:20AM先起身..搞到我要勁趕甘整野..一路刷牙一路整書..
之後好快甘搞點哂出門口啦..阿菜等我,,出到去沒有車,,,
想答的士都沒..搞錯牙..*之後有小巴..出到YL啦..又冇的士..
之後上左小巴啦..個時都7:59啦..仆街遲到..返到學校8:17 WO..
企左係到聽佢講廢話啦..之後去校務處打電話..到我啦..
佢同我阿媽講..AC佢就一次都冇遲到過..但返學就...!!??比佢吹脹左..
佢金日好好人..可能心情好啦..*佢冇罰我抄WO..仲話我乖..-00-"
佢話下學期第一次遲到所以唔罰我..醒目...*之後佢冇啦啦問我想唔想升F.4 WO..
之後咪話想..佢話我幫你好唔好..之後我勁大聲{下}...佢講左一大篇野啦..
之後就叫我上返去啦..上到去上MATHS啦,..悶到嘔茄牙...=)
小息落左下面CANTEEN搵佢地啦..坐左一陣就上去啦..
去左佢地班方WO..黃育文冇啦啦串我咪打佢囉...*之後佢係咪追住我打,,
佢整我個頭WO..咪係腳錫落佢下面到..再用手打佢眼鏡落地囉...`
之後打中上返去啦..上中屎堂..都幾悶咖..訓又訓唔著WO..
坐到呆坐左兩堂...又遲放WO..之後落左兩樓啦..玩左陣就打中LU..
上到去ENG果個阿SIR黎左啦..上堂啦..好乖乖甘聽書啦..
打中放LUNCH啦..佢發脾4 WO..話我地班嘈,,係甘鬧..
都唔知鬧咩咖WO..-00-"之後落左下面搵佢地啦..
之後朱女落到黎話係甘叫我地啦..但係我地真係聽唔到...*
佢地又話本身唔落黎,,之後我咪叫佢地上去囉..唔想落我唔會難為你..
甘我同DOGDOG慢慢買啦..上左去佢地課室到食啦..食完玩左一陣就打中啦..
行左去電腦室上堂啦..我坐左係DOGDOG格離..之後上網佢又唔知WO..
幾好..之後放學啦..`去左底消啦..好快就搞掂..之後阿SIR叫我WO..
佢問我有日有冇返..我話唔知啦,,佢話我唔捉你6:00PM啦...記住底消啦..
金日佢心情勁好啦...GOOD`佢日日係甘就好了...-00-"
甘我地就去左銀座拎CON啦..落車的時候時到佢WO..
好開心好開心...之後去到啦..同朱女去左個間先..佢拎完到我同儀儀拎..
之後我學帶啦..我隻眼唔知做咩係甘流眼水WO..*又紅哂..唔知做咩..
過左一陣先再帶..可以佢之前比我試果個唔岩啦..勁辛苦..之後唔知佢去左邊WO..
要果個人幫我整返出黎啦..佢勁快就得啦..之後我自己帶啦..終於得左..
之後買埋藥水就走人啦..之後去左等阿KA啦..*一齊去左佢屋企整朱古力..
但係我都係玩玩下咖咋..愛人唔洗驚..個D唔係比你食咖..
我呢D懶人係買咖咋..GOOD`哈哈哈哈`之後7:00到走啦...
細雯打比我啦..之後就去左佢屋企同佢吹左陣水...你唔好教壞我啦..
我之前新一年話過唔再掂..但係睇下點先啦..有機會咪陪下你癲一兩次囉..
之後就返左屋企了...
P.S:明天就係情人節啦..希望甘多對情人開開心心*
但係站時未有既..都唔洗灰心..大家努力`
搵你自己的愛人啦..-00-"甘就希望大家都HAPPI啦.
而我都是要一個人過的...*唉..
|
| 刊登時間*︰◆2006-02-13 11:34 PM` [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
`{ ◆◆◆ 我對你是永不放棄的...
* 因為我最`愛的是你..>U<"
« | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | ... | 182 | »
|