金日早上格離屋條友仔唔知係到做什麼WO..好似裝修甘WO..* 勁大聲嘈醒左我...之後落左下面坐左一陣啦..`之後打比儀儀啦.. 佢出左去屯門等陣返黎..甘我就打比朱女啦..佢連身都未起.. 話左11點好醒啦..點知..OH NO SHIT*之後12點左右啦.. 打左比儀儀問佢得未啦..佢話佢換好3...而朱小姐就岩岩起身.. 死懶豬>U<"甘我就好快沖完涼換好3出門口啦..媽媽同我去左婆婆到先.. 甘去到同阿B玩左陣..佢又係岩岩沖完涼!!??金天係佢放完假第一天返學..* 之後出門口啦..同阿姨一齊出...哈哈哈哈`有順風車坐,,正.. 出到去西鐵站打比儀儀叫佢出黎啦..係天慈等佢地啦..*之後儀儀到左啦.. 係到等朱小姐...等左一陣佢就到啦!!??甘就答車車去YL啦.. 去到元朗廣場我地就去左洗手間先,,,嘩*個洗手間十分之多人..要排到出門口.. 去完啦..去左吉野家食野啦..!!??過左一陣啦..糖糖又黎到啦*好快食完啦.. 甘就落左去下面7-11買朱古力食啦..仆街牙..有個阿嬸係到掃地WO.. 我地行到去就佢就唔該..你去第二到掃住先唔得咖..PKPKPKPK 之後買完行去元朗劇院啦..去到唔記得左夾返好個頭啵..之後啦啦聲整返好啦.. 見到DOGDOG WO..跑左過去佢到啦..佢幫我*最好的就是你..>3<" 但係行返個去個陣比MISS梁見到我個頭..仆街甘都見到....`之後欣欣幫我夾啦.. 唉...瘀到陣牙...之後果個行過都問我做咩...-00-"之後冇事啦佢叫我當遲到甘入去.. 之後同關公山雞佢地坐啦....坐係最後個行..!!??之後開始啦..MISS黃講左陣野啦.. 就表演啦..都OK既金天D演出..但係AC就出人笑啦..*都唔知D人笑什麼..有咩甘好笑牙.. 未見過人操咩..佢地都好驚驚咖...*都唔知D人笑咩..*搞到果個都好唔開心.. 仲有牙..都唔知點解佢一出黎你地就係甘笑...佢好好笑咩..都識唔識尊重人咖... 之後淑雯錯左小小..我見到"但係都冇咩時間去操熟D..但係你地都好好咖啦...仲有D F.2 係第一次表演..佢地都做得好好!!??我十卜你地咖..雖然我地F.3冇份落埸.. 但係我地都好想你地操得好..比心機啦..`仲有牙..*有人同我講話你曾小小趺落台.. 你小心D先得咖..之後5點到啦..走得啦..*佢地係下面等我..甘我出左去搵佢地啦.. 之後我地行左去同糖糖拎CON啦..之後朱女話要配CON..但係YL個D都唔岩佢.. 佢同儀儀返左去天水圍配啦..甘我同糖糖就走啦..佢同左我去答車先走.. 上到車見到SUSAN WO..但係佢見唔到我..我落車先見到*之後大家係到笑啦.. 甘返到屋企啦...太累啦..!!??訓左覺覺豬啦..冇過到婆婆到食飯..媽媽拎左湯比我飲..正!!??
`{ ◆◆◆ 我對你是永不放棄的... * 因為我最`愛的是你..>U<"