金日早上出門口個時打比彤彤啦...好彩佢帶返部計數機比我姐.. 之後我係小巴站等佢啦..之後上到車啵..佢叫我問佢中屎..* 返到學校啦..去左洗手間門口個到等小{PIG}同小{MONMON}啦.. 唉..我成日遲到既人都可以快過佢地..*-00-" 之後小{PIG}比左枝PEN我啦.哈哈=]]打中排隊啦.. 我同DOGDOG搵左好耐下先見到排隊個到啵.. D人係到阻左哂甘]]聽佢係到UP廢話啦..仆街凍撚死我.. 上到去啦..冇帶野溫*因為我都冇諗住做數學份野..哈哈 之後係個鐘SIR睇我地啦..勁眼訓啵..!! 是但做左D MC啦..之後有DD寫左兩隻字*就訓覺啦.. 有好幾個都係甘..哈哈=]]訓到10:00打F.1個中先起身.. 我第一次考試訓得甘好...仲可以發埋夢TIM-00-" 之後仲有15分中啵..好想訓但係訓唔返啦..最衰個死人中.. 之後打中走人啦..去左搵小{PIG}同小{MONMON}啦.. 落到YL同小{PIG}去左食野啦..都食左幾耐下* 同佢行左一陣啦..就走啦..佢去唱K.. 打比細雯啦..我係千色等佢啦..仆街等左幾撚耐牙-00-" 打佢又冇人聽啵..之後咪上左媽咪到囉... 同佢落左去食野..但我冇食到..老逗都出左黎...''' 陪完佢地食野..我上左去媽咪到坐啦..."坐到好晏下.. 細雯條仔仔細賢係甘打黎WO..之後我喂啦..佢又喂WO.. 喂左好多聲..我問佢係邊個..佢又問返我邊個WO..但我都知佢係邊個..* 坐到2點幾3點細雯打比我啦..問我係邊WO.. 之後佢係南安上左去搵佢啦..上到去...ICE..SUSAN都係到啦 上到去好悶啦..坐係到啦!!同ICE吹左陣水=]]係到鳩坐... 坐坐下啦..SUSAN走去打機...得返我地三個WO... 之後ICE又行左過去子華到啦..得返我同細雯... 點知WO..細賢又行過黎啵...=]]做左電燈膽..SHIT* 之後咪走囉..上左阿媽到拎野走人啦.."]] 行到去答的士啦..上左車啵..有人叫我..望下啦..=]] 係細雯..ICE同細賢]]之後佢地又返去啦..我地咪一齊答囉.. 點知個的士佬..行左去對面WO..仆佢個臭街牙.. 屌..我的士都係唔想行姐..你宜家咪又係要我行..-00]" 個時幾想屌柒佢牙..*之後咪講左兩句就落車囉..." 返到去溫左陣書啦...好孩子]] 溫ENG好彩都明..哈哈-00-"唔洗好似金日甘* 之後就過左去阿婆到食飯啦...
`{ ◆◆◆ 我對你是永不放棄的... * 因為我最`愛的是你..>U<"