金日係第一日考試啦..我冇溫過書-00-"* 金早我7:30出門口啦.."返到去見媚傾左一陣就去排隊WO.. 之後上到班課啦..我地同D F.1考..]]我冇帶書啦.. 問後面果個借黎睇啦..."溫左一陣甘多多* 之後MISS羅黎睇我地考啦..金日考西屎啦.. 以我冇溫過書既人黎睇都OK易既..但我覺得我一定唔合格..算* 做完仲有10分中比我訓覺覺..好可惜我冇訓到.. 因為訓唔著...哈哈!!打中小息...'' 去左410搵佢地啦...佢地係黃明基-00-"等左幾耐下 之後考中文作文啦...都幾難-O-" 作勁耐WO..諗到我頭到爆埋..仆街.. 10:30-11:45...之後落左地下啦..去左洗手間啦=.="搵佢地啦.. 我地一齊去答車...我返左屋企啦... 去左細雯屋企先啦...好黑冇開燈" 之後叫佢地啦...阿傑開門比我啦...同佢地傾左一陣啦.. 返左屋企換去細雯到啦..."等左佢幾耐牙.. 子華同ICE都黎左...之後我地一齊出去啦... 答的的出去啦..子華請哈哈* 子華同ICE去左M記...我同細雯去左天悅食野啦... 食完打比比佢地啦..佢地話上南安等啦..* 我地行左一陣先上去啦....佢地有排都未黎啦.. 我同細雯上去先啦.. 坐左係到睇佢地篤波... 哈哈..見到阿聰wo..佢好可愛牙..好得意..!!望住佢好耐下.. 我地坐到6點幾...走啦.. 我上左媽咪到一陣就返屋企lu....
金日係第一日考試啦..我冇溫過書-00-"* 金早我7:30出門口啦.."返到去見媚傾左一陣就去排隊WO.. 之後上到班課啦..我地同D F.1考..]]我冇帶書啦.. 問後面果個借黎睇啦..."溫左一陣甘多多* 之後MISS羅黎睇我地考啦..金日考西屎啦.. 以我冇溫過書既人黎睇都OK易既..但我覺得我一定唔合格..算* 做完仲有10分中比我訓覺覺..好可惜我冇訓到.. 因為訓唔著...哈哈!!打中小息...'' 去左410搵佢地啦...佢地係黃明基-00-"等左幾耐下
之後考中文作文啦...都幾難-O-" 作勁耐WO..諗到我頭到爆埋..仆街.. 10:30-11:45...之後落左地下啦..去左洗手間啦=.="搵佢地啦.. 我地一齊去答車...我返左屋企啦... 去左細雯屋企先啦...好黑冇開燈" 之後叫佢地啦...阿傑開門比我啦...同佢地傾左一陣啦.. 返左屋企換去細雯到啦..."等左佢幾耐牙.. 子華同ICE都黎左...之後我地一齊出去啦... 答的的出去啦..子華請哈哈* 子華同ICE去左M記...我同細雯去左天悅食野啦... 食完打比比佢地啦..佢地話上南安等啦..* 我地行左一陣先上去啦....佢地有排都未黎啦.. 我同細雯上去先啦.. 坐左係到睇佢地篤波... 哈哈..見到阿聰wo..佢好可愛牙..好得意..!!望住佢好耐下.. 我地坐到6點幾...走啦.. 我上左媽咪到一陣就返屋企lu....
`{ ◆◆◆ 我對你是永不放棄的... * 因為我最`愛的是你..>U<"