金日紮邊返學啦...哈哈!!金日冇遲到啦*廢事又比人停課啦!!" 係7-11買水個時見到MUNG啦..之後答小巴見到彤彤.."]] 返到去早會..企係到好耐啦..!!聽周SIR係到講多啦A夢故事.. 好白痴-O-"之後上返課室啦..上MATHS啦..''聽左一陣MP3啦..''' 之後又要做數啦..唔聽啦..*唔係好識..!!好彩我前面果個教我姐.. 又話唔做哂(1-9)唔比去小息WO.''次次都係甘..!! 小息落左CANTEEN搵佢地..見到曹正鑾WO..我一叫佢就過黎..'' 呢D先係好孩子麻-O-" 小息完啦..上返去上堂*中屎WO..''悶到仆街,..'' 都唔知佢講咩春WO..''之後坐左去前面傾計啦..傾到落堂.. 落左去食野啦..屌!!仆街鄧美儀..次次都整趺我D蛋..* 金次好彩我醒目..食得快....* 英文堂作文啦..作[MY BEST FRIEND]*仆街..!!勁難WO..'' 作150字..都唔撚識作..係甘問前面果個,..哈哈..!!" 是但作左100字比妠N交左啦...廢事諗牙...=]] 之後又要教唔知咩WO..''好彩我放左係學校姐...'' 茶字典WO..''好彩果次甘堂茶姐..打中啦..LUNCH.."* 佢唔走WO..話要我地交哂比佢先走]] 我一早交左比佢.屌]]之後咪又走左去...*得把死人口...'']] 打中落去搵佢地啦..借左部MP3比小[MONMON]聽.." 等陣佢上中屎白婷婷..悶死?.''咪借比佢聽囉...* 落左CANTEEN買野飲..坐左一陣啦..!!就上左二樓啦.. 去左佢地班個到玩啦..仆街牙...'''話下佢個頭姐..係到發脾氣..'' 死撚開啦..68蚊!!我之前電果個380蚊..小{PIG}同小{MONMON}果個..400幾.. 我地計..我之前電果個可以電多佢5.5個頭... 佢地電果個可以電多佢7個頭..好心你啦..`甘平就唔好電啦..樣衰..* 我CUT頭髮都唔會68蚊甘平啦...''68蚊...[[CHEAP]] 打中走左去電腦室上堂啦...之後又要做測驗個D唔知咩啦.. 唔識做..打日記..]]]] 放學冇人黎捉我留6:00 WO.''' 太好了...我落左樓下操班女啦..]]但係得好小人..算..* D仆街叫都唔撚黎..好彩班女唔係我咖姐..比我罰左好耐了.. 之後我幫佢地操佢地啦..但係玩多過操囉...'''因為黃育文..鄭YU..直哥..'' 走左埋黎操WO..比佢地吹脹...之後嚴登落左黎啦...* 比人3個A隊既仔入去操..好似話個次加操冇黎到... 哈哈..我都唔知!!因為個次要留堂冇落到去..]] 操操下..小{MON MON}黎左搵我..佢留完堂.."" 之後佢係到睇D人操啦..佢話我班個仔個頭好得意.. 話人地"冬菇頭"唔好話人牙..鄧美儀...*V*]] 之後操完啦..同左小{MON MON}出去買野食啦...''' 我地好似生""織""甘..*多左碗野..比左細佬食...* 但係佢唔要醋..但個碗野都好多..,但佢都食左..叻仔]] 之後佢地要開會WO..等左佢地一陣啦..就比人叫走啦..* 出左去車站等佢地..等左一陣..打比佢地.!!" 屌..佢地去左買野食WO..都唔知佢地買到幾時..咪走囉..* 去左搵媽咪拎KEY啦...之後就答的的返屋企啦...* P.S:李嘉鈴..你好野..! !
金日紮邊返學啦...哈哈!!金日冇遲到啦*廢事又比人停課啦!!" 係7-11買水個時見到MUNG啦..之後答小巴見到彤彤.."]] 返到去早會..企係到好耐啦..!!聽周SIR係到講多啦A夢故事.. 好白痴-O-"之後上返課室啦..上MATHS啦..''聽左一陣MP3啦..''' 之後又要做數啦..唔聽啦..*唔係好識..!!好彩我前面果個教我姐.. 又話唔做哂(1-9)唔比去小息WO.''次次都係甘..!! 小息落左CANTEEN搵佢地..見到曹正鑾WO..我一叫佢就過黎..'' 呢D先係好孩子麻-O-" 小息完啦..上返去上堂*中屎WO..''悶到仆街,..'' 都唔知佢講咩春WO..''之後坐左去前面傾計啦..傾到落堂.. 落左去食野啦..屌!!仆街鄧美儀..次次都整趺我D蛋..* 金次好彩我醒目..食得快....*
英文堂作文啦..作[MY BEST FRIEND]*仆街..!!勁難WO..'' 作150字..都唔撚識作..係甘問前面果個,..哈哈..!!" 是但作左100字比妠N交左啦...廢事諗牙...=]] 之後又要教唔知咩WO..''好彩我放左係學校姐...'' 茶字典WO..''好彩果次甘堂茶姐..打中啦..LUNCH.."* 佢唔走WO..話要我地交哂比佢先走]] 我一早交左比佢.屌]]之後咪又走左去...*得把死人口...'']] 打中落去搵佢地啦..借左部MP3比小[MONMON]聽.." 等陣佢上中屎白婷婷..悶死?.''咪借比佢聽囉...* 落左CANTEEN買野飲..坐左一陣啦..!!就上左二樓啦.. 去左佢地班個到玩啦..仆街牙...'''話下佢個頭姐..係到發脾氣..'' 死撚開啦..68蚊!!我之前電果個380蚊..小{PIG}同小{MONMON}果個..400幾.. 我地計..我之前電果個可以電多佢5.5個頭... 佢地電果個可以電多佢7個頭..好心你啦..`甘平就唔好電啦..樣衰..* 我CUT頭髮都唔會68蚊甘平啦...''68蚊...[[CHEAP]]
打中走左去電腦室上堂啦...之後又要做測驗個D唔知咩啦.. 唔識做..打日記..]]]] 放學冇人黎捉我留6:00 WO.''' 太好了...我落左樓下操班女啦..]]但係得好小人..算..* D仆街叫都唔撚黎..好彩班女唔係我咖姐..比我罰左好耐了.. 之後我幫佢地操佢地啦..但係玩多過操囉...'''因為黃育文..鄭YU..直哥..'' 走左埋黎操WO..比佢地吹脹...之後嚴登落左黎啦...* 比人3個A隊既仔入去操..好似話個次加操冇黎到... 哈哈..我都唔知!!因為個次要留堂冇落到去..]] 操操下..小{MON MON}黎左搵我..佢留完堂.."" 之後佢係到睇D人操啦..佢話我班個仔個頭好得意.. 話人地"冬菇頭"唔好話人牙..鄧美儀...*V*]] 之後操完啦..同左小{MON MON}出去買野食啦...''' 我地好似生""織""甘..*多左碗野..比左細佬食...* 但係佢唔要醋..但個碗野都好多..,但佢都食左..叻仔]] 之後佢地要開會WO..等左佢地一陣啦..就比人叫走啦..* 出左去車站等佢地..等左一陣..打比佢地.!!" 屌..佢地去左買野食WO..都唔知佢地買到幾時..咪走囉..* 去左搵媽咪拎KEY啦...之後就答的的返屋企啦...*
P.S:李嘉鈴..你好野..! !
`{ ◆◆◆ 我對你是永不放棄的... * 因為我最`愛的是你..>U<"