金日張SIR冇打黎叫我起身啦...自己起左..''
冇遲到叻..之後返到學校仆街牙..比人捉WO..屌佢媽媽牙..*
之後早會啦好快..但係要上返去啦*上PE堂落返黎..冇帶3
之後罰企啦..關公都冇帶啦..幫佢抄左一張*之後係到傾計啦..
過左一堂到我抄啦..唔知點解好似抄得好慢甘..!!
小息同儀儀..同朱女個D一陣啦..!!!好白痴*
之後上去上堂啦..上數啦..!!悶到嘔到牙..''
又要人地解到數先比走WO..好彩我識姐..唔係有排到唔走得..
落左去搵佢地啦..*一齊落左去坐左啦..!!見到有個男仔WO..''
我地係到講佢隻眼點解會豆雞...哈哈]]我..儀儀..朱女..糖糖呢4個白痴妹..
係到扮豆雞眼WO...鄧美儀整唔到..臭牙..*之後我地又係到扮朱女個電話鈴聲WO.
係多啦A夢果個...死KID子..!!之後上堂個D唔講啦.."'
LUNCH之後上中文堂好悶..訓左覺覺豬啦..!!!打中啦..又要我地做哂D野先走得..
煩到爆牙..落到去啦..搵返我班仔啦..!!佢地比張SIR教緊紮營啦,,
我冇著U理唔到佢地...!!嘈到死..*有三個人仲可以唔見營袋..比佢吹脹啦..
之後張SIR好...冇啦啦落下啦..!!仲愈落愈大TIM...
去左個到等佢地啦..之後聽到張SIR講左D野啦..!!
之後我比雨淋到好凍啦..比STONE叫左我返CANTEEN啦..佢地班班都去哂個到..
勁嘈啦!!之後D仔可以走得啦..NCO有野講啦..*講完啦..
我地冇啦啦話出去操WO..勁白痴牙..]]嚴登本身唔想出..但比我地迫左出..哈哈.*
之後STONE又陪我地癲埋一份WO..哈哈*勁大雨牙係..!!
我地操個時成個CANTEEN D人都係到望住我地..!!佢地好似O哂甘..]]
操操下..我行開左一邊啦..之後走返黎啦..我好大力甘踩落D水到啦..
搞到佢地成條庫都濕哂...笑死我啦..哈哈
搞到我勁濕牙..]]我又冇著U WO..''KIT儀借左件3比我啦..
操完啦..我同嚴登係甘打架..比佢係甘打WO..''車*好叻咩""
係甘拉我入男廁WO..-O-"你拉到咩*之後佢又係甘推我出去淋雨WO..''
我唔夠佢大力..比佢推左出去..*-O-搞到好瘀]]之後黃生又係到WO..
佢係甘望住我地打架...白痴咖..!!我地操啦..加細碼係甘拎住部相機係甘影我地WO..'
你係咪ON鳩咖..*之後冇玩啦..走人去左食野啦..*
食完啦..走人啦..!!落到元朗同兩個女行左陣街街啦..就上左去媽咪到啦..
等媽咪收工..哈哈
P.S:好耐都冇試過比雨淋啦..同埋有甘多人一齊係落緊雨到操..*