金日6點幾..媚打比我問我起身未啦..我叫左佢幫我買早餐"
之後去到洪水橋啦..見到媚..KIT儀佢地*我地行返學校啦..
曾小小遲到-O-"之後搞點好哂啦..就上車出發..
又係行返我個次行個條啦..去到等左一陣就行啦..*
我行尾啦..因為嚴登行頭"哈哈]]嚴登用對講機叫我CALL啦..
佢又行得快WO..後面又有D仔跟唔到啦..*所以要叫佢CALL
叫佢行慢D啦..哈哈"死白痴仔曹正鑾...踢到D牛屎..笑到我死牙..
之後我叫佢唔好行過黎..佢仲要行過D"核突..*
行到去吉慶橋啦..見到鄺SIR WO..同佢SAY HI啦..*
之後行啦..阿SIR叫我地唔好行小路..行大路.."
搞到我地行左多小路3..4倍行程.."之後去到個到見返佢地啦..
原來可以行小路..唉"-O-"比人點左行甘多路..*
之後我行後面啦..同佢地係到玩啦...死人曹正鑾係到玩牛屎..
可能佢以愛上了D牛屎..."好鬼死核突*好彩佢冇拎黎整我..唔係打死佢牙..
去到田夫仔..食LUNCH啦..*死人曹生同第二個仔又坐埋黎..
話佢個身有屎佢就坐埋D..正死仔*我地食完LUNCH休息左一陣啦就行..
行行下..有個仔話見暈啦..成隊陪佢休息左30分鐘到啦..."比C隊過左頭
張SIR仲要好大叫甘用對講機講..A隊有人見暈..我地C隊行過左佢地..
車..好叻咩*行甘快去死咩...*-O-"個仔冇事金次到我帶頭啦...
可能我行得太快..後面有人跟唔到..嚴登叫CALL..話我行得太快要等佢地..
行左都勁耐先上到山頂啦..*之後休息影相啦..."]]哈哈*
影左好多相相..落山啦..最憎咖啦.."搞到隻腳好痛*
之後到嚴登帶返頭啦..*都係行後面好玩D..哈哈"]]
班死仔..係甘用D草整我..*比佢地吹脹...'''
終於落到荃威花園啦..等架車WO..''我頂佢個肺...個司機係朗屏黎緊..
等左佢幾耐牙..*有車啦..我班同媚個班一架車..
之後我訓左覺覺豬WO..比人偷影左我相..*死嚴登"
返到學校啦..還哂D野啦..走得*
去左食野啦..去到7-11又勁多人wo..之後去左皇都係..
見到馮奕姿WO..佢係個到做*之後果到個老闆請我地食左D野WO..''-O-"
食完啦..去答車..比班死女捉住我地唔比上車..*唉.."
金次我地8:45AM係大棠郊野公園行左右行啦..行到荃威花園大約3:30PM到
慢左好多..我地NCO上次行..8:30行...行到1:05"