▋`||-愛一個人難...但係放棄一個自己心愛人仲難>U<"
..
YIN820
暱稱: SIUSIULAM*-
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
轉日記...
好難答你,,,,*
點解點解點解..
紅哂塊面,,
地鐵徑步賽*
文章分類
全部 (182)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 182
留言總數: 59
今日人氣: 2
累積人氣: 5810
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

     

 

 

                                                                 

2005 年 11 月 12 日  星期六 晴天

 

 

 
    
   
 

 

   


 

   

   

行山記...*

 

金日6點幾..媚打比我問我起身未啦..我叫左佢幫我買早餐"

之後去到洪水橋啦..見到媚..KIT儀佢地*我地行返學校啦..

曾小小遲到-O-"之後搞點好哂啦..就上車出發..

又係行返我個次行個條啦..去到等左一陣就行啦..*

我行尾啦..因為嚴登行頭"哈哈]]嚴登用對講機叫我CALL啦..

佢又行得快WO..後面又有D仔跟唔到啦..*所以要叫佢CALL

叫佢行慢D啦..哈哈"死白痴仔曹正鑾...踢到D牛屎..笑到我死牙..

之後我叫佢唔好行過黎..佢仲要行過D"核突..*

行到去吉慶橋啦..見到鄺SIR WO..同佢SAY HI啦..*

之後行啦..阿SIR叫我地唔好行小路..行大路.."

搞到我地行左多小路3..4倍行程.."之後去到個到見返佢地啦..

原來可以行小路..唉"-O-"比人點左行甘多路..*

之後我行後面啦..同佢地係到玩啦...死人曹正鑾係到玩牛屎..

可能佢以愛上了D牛屎..."好鬼死核突*好彩佢冇拎黎整我..唔係打死佢牙..

去到田夫仔..食LUNCH啦..*死人曹生同第二個仔又坐埋黎..

話佢個身有屎佢就坐埋D..正死仔*我地食完LUNCH休息左一陣啦就行..

行行下..有個仔話見暈啦..成隊陪佢休息左30分鐘到啦..."比C隊過左頭

張SIR仲要好大叫甘用對講機講..A隊有人見暈..我地C隊行過左佢地..

車..好叻咩*行甘快去死咩...*-O-"個仔冇事金次到我帶頭啦...

可能我行得太快..後面有人跟唔到..嚴登叫CALL..話我行得太快要等佢地..

行左都勁耐先上到山頂啦..*之後休息影相啦..."]]哈哈*

影左好多相相..落山啦..最憎咖啦.."搞到隻腳好痛*

之後到嚴登帶返頭啦..*都係行後面好玩D..哈哈"]]

班死仔..係甘用D草整我..*比佢地吹脹...'''

終於落到荃威花園啦..等架車WO..''我頂佢個肺...個司機係朗屏黎緊..

等左佢幾耐牙..*有車啦..我班同媚個班一架車..

之後我訓左覺覺豬WO..比人偷影左我相..*死嚴登"

返到學校啦..還哂D野啦..走得*

去左食野啦..去到7-11又勁多人wo..之後去左皇都係..

見到馮奕姿WO..佢係個到做*之後果到個老闆請我地食左D野WO..''-O-"

食完啦..去答車..比班死女捉住我地唔比上車..*唉.."

金次我地8:45AM係大棠郊野公園行左右行啦..行到荃威花園大約3:30PM到

    慢左好多..我地NCO上次行..8:30行...行到1:05"             

 

 

登時間*2005-11-12 09:46 PM` [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

    `{ ◆◆  我對你是永不放棄的... 
 
 * 因為我最`的是..>U<"