金日7:30AM出門口啦..冇遲到..
返到去好似平時甘上堂啦..上EGN啦..我頂佢牙..
又冇啦啦測驗次次都係甘.."上次測驗68分..都算叻啦..起碼合格-O-"
小息落左去搵儀儀..朱女啦.."朱女食牛肉搵唔到枝喼汁啵.."
我同儀儀係甘點佢行黎行去.."笑死我地.."
之後陪佢地上左去搵MISS黎啦..朱女個頭放左係個教員室個玻璃到..
我整一整佢..成個頭撞落個玻璃到..笑死..張SIR出左黎佢都係到笑..*白痴婆..
上返去上堂啦.."中文..唔知做咩謝SIR做咩好火啵..*傻的
第二個小息我地就搵到枝野啦WO..一有人就黎拎..我地就拎走佢.."*
上IS悶到痴左係到牙.."勁眼訓牙..."
LUNCH落左去搵佢地啦.."落人地踢波啦..好似係紅對綠牙"笑死牙..*
企我地後面D人係甘話果個鄧嘉X著個件3係加細碼..唔岩著就唔好著啦..
個波一黎呢..佢就仆出去驚死接唔住個波甘.."
之後有個人係我地後面係甘講野WO...煩都咩甘.."
落完去左買野飲..叫左林家樂去..佢個死仔..偷左我一啖野飲..
之後上二樓問人借書啦..仆街牙..果個都冇..食撚屎大的..*
上返去上堂...咩都冇帶牙..但係我識做數..勁..!!太簡單了..唔識做既死左佢..
放學..落左停車場操佢地啦.."死嚴登又唔早D落黎..搞到我要操住佢地先..
好彩有人幫我姐..*之後問佢地邊個唔識做right/left/about turn啦..
大部份人同我講話唔識..食屎大的..個次先教完.."*
之後個大部份有比左佢地教啦..我就操識個D.."!!嚴登落黎..比返佢啦..
之後見到佢落黎啵..哈哈..我係到扮個仔啦..佢係到串我WO..話我同個仔一樣
之後佢走..我就走去推佢啦..笑死我牙..!!傻仔..
之後B有個仔..比阿恩罰左百幾下..-O-"慘..!!
果個白痴仔..係甘比我地罵佢都可以笑咖WO..教左佢甘耐都唔識..
5.6個NCO圍住佢..我罵左佢勁耐..佢都唔改既..死廢人黎咖..我都唔想話你..
之後B又有個仔喊啵..哈哈..比人罰10下就喊..!!之後比我同黃育文TUM返..
我教佢TURNING啦..*教左一陣就識..唔似得佢TROOP個仔牙..
學野學得甘慢..教左佢幾十百次都唔識..*
5:30PM走人..問MISS梁拎通告..哈哈..我地要去做白老鼠.."
要試下行條路得下行唔行到.."慘!!大棠行去荃灣..*
P.S:金日唔知做咩好有火去罵人啵...