金日唔知醒起身返學啦..8:00先起身..* 媽咪叫我唔好返..之後訓過啦..訓到12點幾..比個電話嘈醒.. 落左樓下睇電視啦..睇睇下係樓下訓著左..-O-" 2點幾先起身..搵野食啦..食完..電視又冇野睇啵.. 睇碟..睇千杯不醉啦..*都OK既..!!睇完上左去玩電腦..悶死我啦..!! 6點幾老逗打電話返黎問我食咩飯啦.."我咪話是但囉.." 等陣要磨BOOTS...熨U..
金日唔知醒起身返學啦..8:00先起身..*
媽咪叫我唔好返..之後訓過啦..訓到12點幾..比個電話嘈醒..
落左樓下睇電視啦..睇睇下係樓下訓著左..-O-"
2點幾先起身..搵野食啦..食完..電視又冇野睇啵..
睇碟..睇千杯不醉啦..*都OK既..!!睇完上左去玩電腦..悶死我啦..!!
6點幾老逗打電話返黎問我食咩飯啦.."我咪話是但囉.."
等陣要磨BOOTS...熨U..
`{ ◆◆◆ 我對你是永不放棄的... * 因為我最`愛的是你..>U<"