金日7:00去到洪水橋啦..媚係到等我地啦.."
之後拎早餐..我就拎上車食啦.."阿恩係大棠等我地..
仆街早知我就係上面等啦.."搞到我成日ON鳩仔甘..唉.."
上到去分組啦..我..阿恩..黃育文..林恩聰..阿彬一組啦.."
張SIR同傑少跟我地啦.."8:05AM開始行啦.."我地阻哂成條馬路..
F.4個D上年行過佢地行先.."我地金日既行既地方係大棠至荃灣..
行啦..死人黃育文串我話我小學生去旅行甘..仆街牙..*打得小牙..
之後行啦..傾下計甘..嘩都幾累下咖.."有好多樓梯,,上都行死啦..
之後張SIR佢地係甘叫我講野WO..個時冇氣仲講咩牙.."
又話我小可唔出聲..哈哈..係我冇氣先唔出聲咋..-O-"*之後去到某個地方..
見到第二組啦.."休左息..佢地個組D阿SIR叫我地行快D WO..等陣架車唔等人..
驕兵必敗知唔知點解牙..行啦.."*中間個D唔講啦.."
去到田咩仔到啦..食LUNCH之後我地見到有隻野WO..好似係堂螂*
我地係甘用野整佢..張SIR話我地變態..哈哈*食完行.."
我地都行得快過第二組好多..哈哈..張SIR金日唔知痴左邊條線..
係甘叫我講野比佢聽WO..又話我唔講野好悶..頂..串姐*
去到望到青馬大橋個到啦..終於見到班F.4 WO..佢地見到我地黎..就走啦..
我地係甘話要阿SIR請飲..阿SIR都驚左我地..!!
終於落到去啦..張SIR同傑少去左買野飲比我地*哈哈正爆..
有車黎上車.我地金日行左5個鐘到啦.."班F.1應該要耐小小..
P.S:驕兵最後都係落敗係我地手中...