金日返學又遲8:01..仆街次次都係遲8:01..
之後係地下企啦..屌牙!!死鄒SIR又罵我WO.."條裙咁短去做舞女牙"
好撚想答佢..關你撚事咩..企到8:30入打去電話..但我唔洗打..
佢地打完我就跟住張SIR啦..上左三樓抄野啦..悶到嘔..
都好唔洗上堂..正*又要整返好本手冊WO"..抄到好鬼死累"
我突登抄慢好多..因為唔想上堂-O-"抄到第5堂先上返去..!!
上到去..上英文堂..!!細雯冇啦啦打比我WO..同佢傾左幾聲啦
LUNCH啦..落左去搵儀儀..朱女..糖糖啦..*一齊落去啦..
之後係到吹水啦..上返去上堂生教..*仆街..個小矮人..我真係好憎佢牙.
講野好似就黎冇氣甘..又唔識教書.."之後訓覺豬啦..
訓左兩堂訓到打中先起身..放學去左IS室等儀儀..朱女..
朱女出黎啦..佢話儀儀比人捉左去留堂..留到6:00]]
之後落左一樓底消啦..搵左鄒SIR講啦..同佢傾左一陣..
傾完走人..同朱女去左食野啦!!食完答車去天水圍啦..''
係車站見到佢W..死人朱女走去拎左佢部電話黎睇!!-O-"正八婆..甘八卦
同佢同一個站落啦..去左朱女屋企途中見到D好好笑既野WO....!!
之後朱女係LIFT到扮..笑到我仆街..*上到去...佢媽媽係到啦..*
等左佢一陣啦..就落去行街街啦.."行北江..行完去銀座..!!
屌..我發覺同朱女一日會癲咖...