金日返學冇遲到啦..上小巴見到阿恩WO同佢一齊..
之後返到學校啦..比阿SIR捉我..唉..*慘兩日留堂班''
排隊啦..企左一陣好快就走得!!上返去啦.."
第一堂數學..測驗牙...聽書都聽死左甘*悶到嘔''可能琴日冇返唔知佢UP咩
小息落左去搵儀儀..朱女佢地啦..但係唔知去左邊咪係到同人吹水囉..
上返去上中屎啦..係甘同前面果個傾計啦..
之後又測試..好煩牙'''成日測..溫都冇溫過死得人多囉
小息幫KID子陳鈞銘買糖...哈哈!!我地係甘食食到得返幾粒..
之後上堂唔講啦..LUNCH落左去搵佢地啦..又唔知去左邊..*
落左樓下啦..同KIT儀..家姐個D傾左計..家姐叫我唔好唔玩...
之後儀儀同朱女先落黎..金日我地冇咩點笑過..
上兩樓啦..係甘玩WO..玩到癲癲地甘..*-O-"
上電腦啦*打日記WO..仆街比個死人陳鈞銘DEL哂我D野啵..
正仆街仔..夠唔多打完先DEL屌佢牙..*
放學KIT儀係電腦室門口等我..上左5樓開會..
上到5樓又見到媚WO..叫埋佢一齊開.."放到5:00到啦..放完..
我同KIT儀走啦..落到YL去左媽咪公司同佢一齊去食野啦..
等佢等左幾耐牙..等到成6:30先去啦.."食完就答的的返屋企..
金晚仲要熨U...磨BOOTS..天日要去行山山..