JUST PAST
哎呀`
考試又來了`真煩的
除了少了時間打機`
還少了時間看日劇和動漫-_`傷心死了
明天不知會不會看大逃殺2-_`最好看埋,,哈
qooza~_~你要等我幫你換3唷`
考試考試`會愈來愈少時間打日記了
考試最低分請飲野-,-,,
看來我要溫書了=-=
今年的photo talking-_-好像和f.1的on9樣沒多大的分別..
f.3有很多大計-_-
不過考好這個試才說吧=-=
啊`
還有還有`
這排我終於認得小婷說的那個靚仔個樣=-=
靚仔好似說不上=-=
可愛就可以`哈
真的幾可愛`
不過當然還不夠小池`呵呵呵
大逃殺`你要等我唷~_~`
近排十分有空``
常常打日記-_-`
4張告票記了2個缺點1個警告=-=
可唔可以追番的?`哈
woo今個月多左2舊水洗都唔夠用~_~`
近排成日肚痛-_-唔知邊個咀咒我`
近排生活很幸福-v-`
真的十分高興`-3-
身邊很多人也有作開文呢-_-`
搞到我都有d想作下-_-
可惜我又沒這個心情日日在打文=-=....
我的文筆又不好-_-
我是pk=-=`
呵呵`
我今天看到一樣非常神奇的東西`
就係-_-小婷會睇靚仔`
咁都味夠奇bo`
比細茵講幾下佢面紅=-=
琪實條仔佢都睇左成個星期=-=
真係一級驚嚇=-=哈
好野好野`!
妹妹戀人終於上映了@v@
很高興`很高興
誰要跟我去看唷?-3-`
我管它考什麼試`呵呵呵
可是我又想看大逃殺2唷```
也是龍也演出的唷`呵呵呵
近排笑得像個白痴呢-_-
看完了蔥蔥的文-_-..
普通吧`2大點意見吧`
比起sy的還有待努力哦,,呵呵呵
妹妹戀人`妹妹戀人-v-
可是總覺得feel跟漫畫的不像-_-,,看完再算吧
5星星`5三角`..願主保佑=-=
` ... . 痛 不知輕 重 .`* 淚水鮮紅 ,. 全 面放縱 ] * ★
« | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | ... | 100 | »