JUST PAST
今天回小學了唷`
我地班有15大個人`!!算多了唷`
雯`儀`偵`榆`朕`杰`健`傑`賢`耀`霖`康`璋`藍`還有一個健`!
感覺都幾好丫`
好多野都唔同左lu`
今日好多人放飛機-口`
坐左陣禮堂番番上6丙坐-3-`好正
細粒左好多!`
同班主任傾番以前小學d野`=]
影相啦`!
雖然好多人都冇到-`不過我都會掛著你地既
希`琪`琳`誼`坤`龍-3-
d男仔都唔係好理人-_-`
最好都是小耀`杰`霖`賢吧`?
都幾好玩-3-`
希望暑假搞活動佢地唔好再愛理不理咁死樣`
弓起班班咁好才地搵番銀包-3-`
真係唔係普通既好才-_-`!
好啦`
我誠諾:
1]`下個月之內會改板面-_!`]
2]`今次考試平均分要高過70-_-`
3]`27號個日玩到直落到零晨`<<-除非冇人陪我啦-_-`
4]`暑假最少學一樣野`
5]`收心養性<<-哈
6]`對fd好d`脾氣好d`
哈`做唔做到呢?
我話過同FinD去北雪糕`同小婷去派傳單`
我會搵架啦`!哈
同蔡蔡一齊打個份希望得啦-3-`
好似太早講`?
其實我好琪侍-_-`
我一d都唔想再番學`哈
不過現在最琪望星期2!`
今日10點幾就起左身`
真犯賤-_`明明唔夠訓`!
1點跟yui同學+蔡蔡子行mk-`
岩岩入左朗豪坊就落大雨-v-`
window shopping`哈
去左mk買左一件tee`短褲`鏈一條!`
之後上到3樓撞到呀璟同李兜恰`
咦!也佢咁似牙璟既?`哈
大家樂-3-`
巴屎到笑死`
撞到小坤!`個樣唔同左勁多-﹏-`
大個左丫!`
順便提左佢星期2番小學`哈
番到屋企勁悶-3-
星期2^^今次多好多人喔`
唔知佢地個樣會變成點呢-v-`
近排勁愛:yui同炒慧-3-`
` ... . 痛 不知輕 重 .`* 淚水鮮紅 ,. 全 面放縱 ] * ★
« | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | ... | 100 | »