YaN_217
暱稱: YaN_ABBYbii
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
MORE...  

« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

最新日誌
Last but not least.....
只是....
movie...
....唉
Last day...

日誌分類
全部 (65)
鎖碎嘅事 (54)
畫畫..... (1)
學校 (8)
未分類 (2)

訪客留言
最近三個月尚無任何留言

最近訪客
最近沒有訪客

每月文章

日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌

我的好友

我的連結
Schools Music festiv...
Three Hungarian Folk...
我的根啊,在中國!!

日誌統計
文章總數: 65
留言總數: 111
今日人氣: 0
累積人氣: 2490

站內搜尋
RSS Feed

2011 年 12 月 17 日  星期六   晴天


,,,,17/12/2011 愉快 分類: 鎖碎嘅事

好似N世冇上過Qooza寫blog喇,,,

社D野真係搞到我忙死喇,,,

仲有啦啦隊,,,"

練得好辛苦喇,,,不過都係練埋lee幾日姐,,

還是加油吧=],,,VIRTUE^^

不過個Banner就唔知點算喇,,,

仲有好多未搞掂吖><

唉,,,,

---------------------------------------

另外,,,,

近排都幾開心吖,,,(或許是因那人吧,,,=])

喺lee幾個月我亦知道,,,,

原來,,愈是感到在乎,,愈是會口不對心的,,,

彷彿只有否定這份感覺,,,就可以好好的保護自己,,,

或許這就是以前的我吧,,,

原來喜歡一個人可以有很多種方式的,,,

有時候,,能夠知道對方的心意,,己很足夠,,

知道,,,也許是最大的幸福,,,

現在,,,我只希望身邊的人都開開心心的,,,

這已很足夠了,,,

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

就快陸運,,,就快又Christmas Party,,,

又就快放假喇,,,又就快考試喇,,,

開心埋lee幾日,,,,又開始要溫書喇><

還是----->大家加油,,加油,,,加加油吧xd




2011 年 9 月 6 日  星期二   陰晴不定


己開學了,,,6/9/2011 愉快 分類: 鎖碎嘅事

已開學了,,,,

今天開始正識上堂,,,

lee排還總算ok吧,,,

事實上,,今年我好像忙了,,,

我做了社(Virtue)的Art design吖,,,

忙着畫吖畫,,,諗吖諗,,,

(我諗,,,水運會+陸運會都會好忙的去畫好大o既banner~@@)

不過都好過自己一個人冇野做o既.3.

-----------------------------------------

另外,,,,

今年好像又回復以前的說了,,,......

(閱讀全文)




2011 年 8 月 16 日  星期二   晴天


,,,,,16/8/2011 呆滯 分類: 鎖碎嘅事

我又好似成個月都冇寫過blog喇,,,,

lee排總算係幾好喇,,,

----------------------------------------------------------

之前有同leong,aldi,林禮軒,Ronald,張庭軒去打bowling,,,

仲記得嗰日有影貼紙相添,,,

跟住仲去咗Ronald屋企打麻雀,,,,(我睇人打:P)

不過又係咁,,,我坐邊個隔離,,,邊個就贏錢,,,

(......

(閱讀全文)




2011 年 7 月 13 日  星期三   晴天


暑假開始喇,,,但,,,13/7/2011 傷心 分類: 鎖碎嘅事

為甚麼上年的暑假&今年的暑假也是一樣,,,

也是那麼傷心=(

是不是我又做錯了甚麼,,,,

有冇人可告訴我,,,

我真的不想再哭了,,,,(只知道哭也沒用,,)

只能說我真的甚麼都不懂,,,,

----------------------------------------------

很多事情 不是不想說,,

而是難過、痛過都習慣把心事藏在心裡,,

只能偽裝自己很好過,,

但慢慢的才知道,太在乎别人了往往會傷害自己,,,......

(閱讀全文)




2011 年 6 月 30 日  星期四   雨天


,,,,,,,30/6/2011 鬱悶 分類: 鎖碎嘅事

又到了6月的最後一日了,,,,

今次考試的成績也不太好,,,,

預咗又會被屋企人鬧,,,(喊TT)

------------------------------------

不知自己又怎麼了,,,近排很想哭,,,

更不知怎樣才能平伏心情,,,

真不知我為甚麼總是在試後活動期間,,,哭"

上年是這樣,,,,今年又是這樣,,,,TT

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

我只知道,,,,

我想很多人像我一樣,......

(閱讀全文)



« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | ... | 13 | »



tofumonzter@createblog.com