| «‹ March 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|
2011 年 12 月 17 日 星期六  |
,,,,17/12/2011  |
分類: 鎖碎嘅事 |
好似N世冇上過Qooza寫blog喇,,,
社D野真係搞到我忙死喇,,,
仲有啦啦隊,,,"
練得好辛苦喇,,,不過都係練埋lee幾日姐,,
還是加油吧=],,,VIRTUE^^
不過個Banner就唔知點算喇,,,
仲有好多未搞掂吖><
唉,,,,
---------------------------------------
另外,,,,
近排都幾開心吖,,,(或許是因那人吧,,,=])
喺lee幾個月我亦知道,,,,
原來,,愈是感到在乎,,愈是會口不對心的,,,
彷彿只有否定這份感覺,,,就可以好好的保護自己,,,
或許這就是以前的我吧,,,
原來喜歡一個人可以有很多種方式的,,,
有時候,,能夠知道對方的心意,,己很足夠,,
知道,,,也許是最大的幸福,,,
現在,,,我只希望身邊的人都開開心心的,,,
這已很足夠了,,,
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
就快陸運,,,就快又Christmas Party,,,
又就快放假喇,,,又就快考試喇,,,
開心埋lee幾日,,,,又開始要溫書喇><
還是----->大家加油,,加油,,,加加油吧xd
|
己開學了,,,6/9/2011  |
分類: 鎖碎嘅事 |
已開學了,,,, 今天開始正識上堂,,, lee排還總算ok吧,,, 事實上,,今年我好像忙了,,, 我做了社(Virtue)的Art design吖,,, 忙着畫吖畫,,,諗吖諗,,, (我諗,,,水運會+陸運會都會好忙的去畫好大o既banner~@@) 不過都好過自己一個人冇野做o既.3. ----------------------------------------- 另外,,,, 今年好像又回復以前的說了,,,......
(閱讀全文)
|
2011 年 8 月 16 日 星期二  |
,,,,,16/8/2011  |
分類: 鎖碎嘅事 |
我又好似成個月都冇寫過blog喇,,,, lee排總算係幾好喇,,, ---------------------------------------------------------- 之前有同leong,aldi,林禮軒,Ronald,張庭軒去打bowling,,, 仲記得嗰日有影貼紙相添,,, 跟住仲去咗Ronald屋企打麻雀,,,,(我睇人打:P) 不過又係咁,,,我坐邊個隔離,,,邊個就贏錢,,, (......
(閱讀全文)
|
2011 年 7 月 13 日 星期三  |
暑假開始喇,,,但,,,13/7/2011  |
分類: 鎖碎嘅事 |
為甚麼上年的暑假&今年的暑假也是一樣,,, 也是那麼傷心=( 是不是我又做錯了甚麼,,,, 有冇人可告訴我,,, 我真的不想再哭了,,,,(只知道哭也沒用,,) 只能說我真的甚麼都不懂,,,, ---------------------------------------------- 很多事情 不是不想說,, 而是難過、痛過都習慣把心事藏在心裡,, 只能偽裝自己很好過,, 但慢慢的才知道,太在乎别人了往往會傷害自己,,,......
(閱讀全文)
|
2011 年 6 月 30 日 星期四  |
,,,,,,,30/6/2011  |
分類: 鎖碎嘅事 |
又到了6月的最後一日了,,,, 今次考試的成績也不太好,,,, 預咗又會被屋企人鬧,,,(喊TT) ------------------------------------ 不知自己又怎麼了,,,近排很想哭,,, 更不知怎樣才能平伏心情,,, 真不知我為甚麼總是在試後活動期間,,,哭" 上年是這樣,,,,今年又是這樣,,,,TT ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 我只知道,,,, 我想很多人像我一樣,......
(閱讀全文)
|
|