| «‹ April 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
聽日.....19/8/2010  |
分類: 鎖碎嘅事 |
好期待聽日嘅來臨吖......
聽日就係元小上6B班嘅聚會啦....^^
可以見番D小學同學啦........=]
但係天氣報告話聽日會落雨吖.....@~@
希望聽日唔會落雨啦......U_U

|
@[email protected]/8/2010  |
分類: 鎖碎嘅事 |
今日朝早就做暑期作業......跟住下午就同阿媽去咗行街.......點知番到屋企之後.......我屋苑嗰道話爆水渠......-,-真係麻煩吖......@@聽朝我又要勁早起身......去補習社道補Eng.......唉~......= ="  |
唉.......14/8/2010  |
分類: 鎖碎嘅事 |
我lee排成日都喺道做暑期作業.....我仲有好多未做完吖.......我好驚唔夠時間做添吖...../-\個Eng.嘅Bk report&Newspaper都未做......-,-唉....乜咁多野要做架....@-@另外......下個禮拜五---D小學同學話約番6B嘅人去BBQ......我都好耐冇見過大家啦.....好期待今次嘅活動吖.....*v*  |
2010 年 8 月 8 日 星期日  |
又係好攰嘅一日.......8/8/2010  |
分類: 鎖碎嘅事 |
今朝我俾阿媽捉咗去屯門做所謂嘅"faceso".....足足做咗2個幾鐘頭吖...../-\跟住阿媽就約咗細姨同表姐一齊食午飯.....食完飯之後.....我哋就行咗2個幾鐘街.....其實最主要都係我阿媽同細姨去揀衫.....而我同表姐就坐埋一邊.....(好悶架~)跟住大約6:00p.m......我阿媽同細姨決定去"板長"道食壽司....佢哋仲叫埋阿婆黎食添.....跟住我同表姐就去......
(閱讀全文)
|
2010 年 8 月 7 日 星期六  |
好攰嘅一日......7/8/2010  |
分類: 鎖碎嘅事 |
今朝勁早就要起身去練水......踢水踢到腳都軟埋.....-,-跟住下午大約3:00p.m........2個堂家姐、堂哥、阿嫂、姐夫同埋佢哋嘅仔女都黎咗我屋企........佢哋話要去會所游水.....(我同阿媽都跟埋去-,-)結果就係-----我攰死啦...../-\仲有吖......我今朝先洗完頭加沖埋涼.......下午又要去游水.......= ="搞到我今日沖咗2次涼、......
(閱讀全文)
|
|