| «‹ April 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2011 年 5 月 31 日 星期二  |
又病了,,,,31/5/2011  |
分類: 鎖碎嘅事 |
不知不覺又到了五月的最後一天喇,,,
又係就黎考試嘅日子喇,,,,
但身體還不聽話,,,結果又病倒了,,,
病倒又怎樣,,,還不是要盡快溫習,,,
離考試嘅日子唔係剩番好多,,,,
還是努力吧,,,@@
希望自己的身體能撐下去吧A3A
仲有聽說聽日係張庭軒嘅生日,,,,
在這裡也說聲吧~~
HAPI-BIRTHDAY吖,,,,

|
2011 年 5 月 28 日 星期六  |
2011 年 5 月 26 日 星期四  |
Cool牙TT,,,,26/5/2011  |
分類: 鎖碎嘅事 |
今日如常咁番學,,,, 游水堂-,-蛙式都係唔識,,,,, 跟住早退咗去cool牙,,,, 醫生用咗半個鐘去整,,,,(佢唔知噴咗D咩入我口,,,唔覺痛- -) 跟住撘巴士番去學校道整DT,,,同埋睇咗我班嘅閃避球,,, 冇幾耐就番咗屋企,,, 點知D牙就開始痛,,,, 到依家都好痛,,,,越黎越痛咁,,,, 搞到我根本食唔倒野,,,,(都唔知聽日點算好吖TT) 阿媽話可以飲D營養奶黎飽肚,,,,(覺得好D,,總之......
(閱讀全文)
|
2011 年 5 月 21 日 星期六  |
,,,,,21/5/2011  |
分類: 鎖碎嘅事 |
琴晚我嘅肚子已經有少少痛,,,, 點知我朝早5點幾就醒咗,,,個肚仲要係好痛咁,,,, 搞到我訓唔着,,,,好攰咁-,- 跟住去咗補習,,,, 補完習先去咗睇醫生,,,, 醫生話我胃炎,,,,搞到我個肚好鬼痛咁,,,, 唉,,,真慘,,,又病了@^@ lee排已經又mok牙,又眼痛,又頭痛,,,,, 依家仲要病咗,,, 真係唔知點解自己會有咁多病痛""(唔想@@) ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~......
(閱讀全文)
|
2011 年 5 月 19 日 星期四  |
U^U,,,,19/5/2011  |
分類: 鎖碎嘅事 |
今日朝早隻眼唔知做咩,,,好痛咁@@ Lunch之後先好番D,,,,(但仲有D痛X-X) 我Lunch之後就早退咗去mok牙,,,, 好痛的說,,,,(比上次仲要痛TT) ---------------------------------------------- 不知道為甚麼這幾天很想哭,,,, 感覺很難受,,,,很辛苦,,,, 但是哭了又怎樣,,,還不是得自己一人,,, 我很不喜歡這種感覺,,,,不喜歡.........
(閱讀全文)
|
|