yo! 今日終於買左部新手機!
之前去睇過幾次,揀左成9部手機- -
然後返屋企再上網睇下d評論,功能......
其實我想買nokia,因為最耐用,點跌都唔會壞
但可惜我就係唔鍾意nokia d機款~"~
nokia最靚個部都好似係X6
唔知點解呢部機好熟口面,可能有fd用呢部掛- -"
sony個d最易壞...所以唔洗考慮
我見samsung d機款唔錯,功能又勝過nokia
於是買左部samsung S8500 Wave !
呢部個mon好正,好清!
好似上個月先推出,比較新
我見部機外型唔錯,手感幾好,網上買過呢部機d人都話係快, 靚, 正!
於是就決定買呢部機
賣機果個哥哥好好人*v*
d人買機淨係會送透明膠貼
佢比我揀...要透明定磨沙
磨沙貴d...同埋冇咁容易多指模...於是我揀左磨沙-v-
個手機殼都係今日先返貨,佢都平左$20比我
跟住佢教左我用少少部機......
希望我可以係兩日內摸熟部機先:p
samsung d機好似唔多come跌,希望唔好唔小心跌左部機啦=.=
如果唔係會好肉尺>.<
|