my diary
Yan93721
暱稱: 恩恩
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
依依不捨的last day
:(
聖誕派對
2012-11-15
2012-10-31
文章分類
全部 (148)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
最近訪客
最近沒有訪客
好友名單
網站連結
尚無任何連結
日誌統計
文章總數: 148
留言總數: 679
今日人氣: 19
累積人氣: 19602
站內搜尋
2013 年 3 月 1 日  星期五   晴天


依依不捨的last day 分類: 未分類

呢一日始終都係要黎喇

真係要last day

真係要結束中學生涯喇

冇得再日日行果條奪命既善德小徑

冇得再星期一四到操場集會

冇得再好似以前咁成班好開心嘻嘻哈哈咁上堂

冇得再係中文堂聽風趣幽默既曉雯講書搞gag

冇得再係英文堂自己做自己野

冇得再比ms chan deduct 5 marks

冇得再係maths堂叫慧茵札辮

冇得再係bio堂聽faan仔講人生道理

冇得再睇住faan仔比人gay

冇得再係chem堂睇住李靜美忍笑又差d忍唔到既表情

冇得再係phy堂聽可愛既家耀叔叔教書

冇得再同班同學係小息打打鬧鬧

冇得再日日抽人水

諗起咁多樣冇得再做既野真係好唔開心好唔捨得:(

今日last day出門口返學校個陣...

諗起自己今日係最後一日以學生身份踏出呢個門口行呢條路咩住個書包返學

一諗到呢度真係有d感慨

仲記得自己f.1第一日返學個陣...

著住唔自然既黃gum gum校服

懷住既緊張又期待既心情踏出門口行返學校

到第一次換冬季返學校個陣

出到街係返學途中比d師兄師姐望住曬

個陣都唔知發生咩事

到行入學校coverprefect截住左我

先知原來條tie係要zip入校裙裡面

我竟然將條tie就咁戴係出面= =

而家諗返起真係好低能好樣衰=.=

不過...

6年原來真係好快就過

尤其當你係過得快樂同忙碌中

時間特別容易流逝

貶下眼就到左以前覺得遙不可及既last day:(

今日返到學校

堂照上...對埋d mock

不過每堂都剩低少少時間比我地影相影大合照

上最後一堂英文堂個陣

我睇得出ms chan好唔捨得我地

我地仲突燈係落堂say goodbye個陣

一齊用中文講多謝及再見陳老師

點知好唔齊lol

到最後一堂中文堂

曉雯作最後既千叮萬囑提醒我地dse既事項

到最後一堂既bio

大家係臨落堂10零分鐘個陣就著住lab袍影相留念

當范sir講起即使當你地日後返黎bstc

都係冇乜機會會入到黎bio lab

聽到個一刻真係好唔開心同好唔捨得bio lab:(

然後放lunch

lunch個陣我仲突燈要返屋企食

做返個首尾呼應

下晝返到黎

上完maths堂就到空堂

落去staff room係咁搵老師影相

then就上chem lab搗亂:p

係咁影相:p

影完相就落返去...

有個f.6 farewell party

不過呢個同我想像中既唔同

原來係一班班咁排排坐係度

首先聽完校長致辭之後

就有老師預先錄定既感人video播出黎

仲有班低form為我地表演

唱埋d崔淚既歌sosad

我本身忍住唔喊

但後尾見到meilingshuting喊左出黎

又見到brian眼濕濕

坐我隔離eunice又喊

搞到我都忍唔住喊左出黎sosad

好唔鍾意呢種離別既感覺:(

完左之後就有好少野食既大食會lol

之後就返課室汁書包

再黎返hall係咁影相

校長仲握住我既手同我講

真係好多謝我幫左choir同中樂團唔少

其實我唔是choir...jazz lol

完左個farewell party之後

雖然話10mins後趕人關門

d人梗係唔肯走

last day:(

大家係咁周圍搵人影相

我係staff room A 叫左ms tan幾次都搵唔到佢

我諗佢應該走左:(

...搵唔到我f.1既班主任影相tim

我地係曉雯架車度貼左d

我諗曉雯目到個陣實會會心一笑haha

影完相之後...由於有下場同埋個書包好重x(

於是我就返屋企先

then就係葵芳搭地鐵去葵興月台等佢地

我地一齊去左荃灣大排檔食dinner

有我, 思敏, jelly, 蝦子, yuk, shuting, eunice, meiling, wing, kamshing, joshua, jason, thomas, mic, brian, 蚊蚊

係荃灣行緊去大排檔個陣...

點知見到曉雯架車!!

會唔會太西利...咁都睇到

於是我地成大班人一齊追車haha

曉雯見到我地於是停低左xd

會唔會太有緣我地:p

跟住繼續行

去之前sports day食果間大排檔附近

係露天咁食大排檔真係別有一番風味

個陣我仲講左句: 如果一陣食食下落雨咁點算?

點知我地等上菜個陣真係有雨粉lol

好采天公造美冇落雨好快停左

呢度d野食都唔錯

我地食完之後c班行左過黎

於是大家又係咁不停影相

食完之後

dicky終於黎左join我地

點知c班影緊相個陣

佢一支箭咁衝左過去仲跑埋上樓梯

明明我地就係下面lol

真係笑死我地=.=

我地本來諗住去食糖水

後尾就決定去買雪糕then坐係海濱公園一邊食一邊傾計

我買左2枝大腳板

點知原來係伏黎=.=

支雪條棍係出面lol

搞到我同thomas要用雪條棍""黎食lol

真係好新穎既食法lol

我地之前去既圓圈位置裝緊修

於是就去左一個可以坐低既地方

不過d凳隔得好遠lol

於是就圍住圈坐低傾計

後尾分批散水

最後得返我, shuting, joshua Thomas

我地4諗住搵個地方坐低繼續傾計

點知行行下見到dicky佢地

thomas去左佢地個度

於是我地3個繼續傾計

最後仲由荃灣行左去青衣lol

本來諗住再行返去葵芳

但係我隻腳行到好痛sosad

於是我地就係青衣搭的士走

返到屋企已經3:15am

咁就完左呢日既last day

其實善德係我既第二志願

但我一d都冇後悔到入左黎善德

呢度d老師真係大部份都好nicewarm

d同學個個都好純真冇機心

能夠係善德結束我既中學生涯真係好開心

不過要完結既始終都係要完結

人生另一個階段即將開始

我唯一希望既係我地呢班人既友誼可以能夠好好咁keep住!

 






訪客留言 (返回 Yan93721 的日誌)


bullschan 於 2013-08-17 06:48 PM 發表:
呢種感覺...是會永遠懷念的~~~
當然朋友也要想想見面珍惜...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

yes~___~
Posted at 2013-08-18 02:21 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ny7431 於 2013-07-14 06:11 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

[ 網主留給俏俏話的回覆 ]
Posted at 2013-07-16 11:52 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



GirLofDreamS 於 2013-03-04 09:41 PM 發表:
** 教ms chan [登樓]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



GirLofDreamS 於 2013-03-04 09:40 PM 發表:
我仲記得你畫圖教MS Chan > xp我地友誼長過萬里長城ga ma 一定會keep 到ga :'))
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

而家諗返起都唔知個日做咩咁high haha
咁就兩年~___~
 
希望啦><
Posted at 2013-03-06 04:09 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



fungks94 於 2013-03-03 01:53 PM 發表:
好感動...
不過我冇喊a__a
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

喊啦;)
想喊就要喊出黎喇...屈係心度唔好;)
Posted at 2013-03-03 02:01 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



candylwh 於 2013-03-03 12:35 AM 發表:
恩恩 :( 我地都冇得再睇你成日發 din 玩老師啦 :(
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

lol  
Posted at 2013-03-03 12:47 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]