好奈冇打qooza tim~___~
近排比功課炸爆左sosad
星期一個日補習補到差唔多10pm先返到屋企
係mtr做左eng compo corr lol
返到屋企食完飯沖完涼仲要做newscut
然後仲做左10題通識sosad
好采唔是題題都10分個隻=,=
如果唔係跳樓都唔掂x(
咁就做到3點先有得訓~___~
跟住今日調位
坐左冇幾奈又要調><
不過調位個方法真係好神奇
隨機抽lol
原來有個咁既程式:O
不過...
我調左去同苗苗豬坐=,=
天意弄人
應該調蝦子去先岩嫁嘛=,=
重點黎喇........
今日對主角係浩揚同shirley lee XDDD
當出左新既座位表
浩揚個表情...haha
勁無奈xdd
點解可以咁好采連續兩次同佢一齊坐<3
1/1521 既prob.都中到*v*
應該快d去買返張六合彩haha
當我計左個prob.比brian睇個陣
佢都笑到痴線lol
雖然笑好似有d衰..
不過真係好好笑xd
會唔會太橋:p
唔緊要啦
一個月後食花生睇3連中;)
如果1/59319 既prob.佢都中到...我第一時間問佢拎6個no. XD
|