今日去左睇電影"唐山大地震"
本來應該係前日睇既...
但前日去到戲院竟然冇晒位...full晒- -"
唯有今日先再黎睇過
我地睇早場9:00am...因為我下午要去跳舞
睇黎我應該唔多適合早上出黎活動...前日出到黎打左勁多呵欠=.=
今日早上岩岩出到黎個陣雙眼係睜唔大的-v-
不過今次不枉我咁早起身! 因為套戲真係好好睇*v*
好感人! 
套戲有好多喊位
我記得我第一個喊位係個媽媽講 : 救弟弟
之後都有喊,但又唔想被魚蛋佢地見到我喊個樣-,-
於是用隻手遮住
但佢地仲要特登望過黎,好衰=.=
我聽到有好多sun鼻涕既聲,睇黎有好多人都喊左:p
我用左成5, 6張紙巾sosad
搞到食lunch冇紙巾用-v-
呢套戲我見到有好多公公婆婆睇,我諗佢地應該想睇返佢地當年年輕發生過既事,特別有感觸!
大家未睇可以睇下呢套!
it's worth-watching!!!
|