my diary
Yan93721
暱稱: 恩恩
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« October 2019 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
最新文章
依依不捨的last day
:(
聖誕派對
2012-11-15
2012-10-31
文章分類
全部 (148)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
最近訪客
最近沒有訪客
好友名單
網站連結
尚無任何連結
日誌統計
文章總數: 148
留言總數: 679
今日人氣: 9
累積人氣: 19615
站內搜尋
2010 年 7 月 27 日  星期二   雨天


唐山大地震 分類: 未分類

今日去左睇電影"唐山大地震"

本來應該係前日睇既...

但前日去到戲院竟然冇晒位...full晒- -"

唯有今日先再黎睇過

我地睇早場9:00am...因為我下午要去跳舞

睇黎我應該唔多適合早上出黎活動...前日出到黎打左勁多呵欠=.=

今日早上岩岩出到黎個陣雙眼係睜唔大的-v-

不過今次不枉我咁早起身!   因為套戲真係好好睇*v*

好感人!

套戲有好多喊位

我記得我第一個喊位係個媽媽講 : 救弟弟

之後都有喊,但又唔想被魚蛋佢地見到我喊個樣-,-

於是用隻手遮住

但佢地仲要特登望過黎,好衰=.=   

我聽到有好多sun鼻涕既聲,睇黎有好多人都喊左:p

我用左成5, 6張紙巾sosad

搞到食lunch冇紙巾用-v-

呢套戲我見到有好多公公婆婆睇,我諗佢地應該想睇返佢地當年年輕發生過既事,特別有感觸!

大家未睇可以睇下呢套!

it's worth-watching!!!

 






訪客留言 (返回 Yan93721 的日誌)


DoomBringer 於 2010-07-29 10:13 AM 發表:
個女仔一定絕望啦
個阿媽咁放棄自己
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



yuenching12 於 2010-07-28 12:34 PM 發表:
我今日都睇左~
一場充戲全場人都哭了,
我記得我第一個喊位都系"救弟弟"個度~XD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

證明個part實在太感人!
Posted at 2010-07-28 01:49 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



wing1234qq 於 2010-07-28 11:50 AM 發表:
真係好多人睇!
我諗住9:00咁早都冇咩,,點知有咁多人,,
而且好感人,,「救弟弟」個part顯出重男輕女的思想
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

嗯, 個刻當媽媽講左「救弟弟」三個字既時候,鏡頭zoom近姐姐個樣,佢個滴傷心絕望既眼淚令人心酸! /___\
Posted at 2010-07-28 01:47 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]