my diary
Yan93721
暱稱: 恩恩
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
依依不捨的last day
:(
聖誕派對
2012-11-15
2012-10-31
文章分類
全部 (148)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
最近訪客
最近沒有訪客
好友名單
網站連結
尚無任何連結
日誌統計
文章總數: 148
留言總數: 679
今日人氣: 19
累積人氣: 19680
站內搜尋
2010 年 8 月 10 日  星期二   時晴時雨


踩單車@大水坑 分類: 未分類

今日去左踩單車

有我, 晴晴, 寶玲, ester, 呀b, ryan, 坤 & 達

約左11:00am係葵興mtr等

我差唔多11點先出門- -"     (因為洗頭遲左)

落到樓下個陣陳清坤打比我問我係邊...我話係葵芳黎緊-.-

跟住佢話乜咁遲呀...而家先係葵芳?  

我問d人到齊未...佢話好似未

then我去到葵興個陣...好想xx佢-,-

原來佢自己係東涌黎緊lor...頂=.=

跟住我地搭去荔景會合佢同達...then搭東鐵去大水坑

以為車費好貴...點知原來$5.7 ...都算平

租單車$20

我地由12點零開始踩...

個陣踩得好舒服...冇咩太陽, 好大風...間唔中落下雨, 好涼爽, 正!!!

d男仔話玩接力, 原來係接住ryan頂帽, 我笑左-,-

踩到2點左右...then去左沙田新城市廣場食野

呢個就係我叫既餐...加汽水$4, 食左$36      賣相唔錯, 係d汁鹹左d

食完繼續踩單車...踩去另一條路...唔記得踩左去邊...

落隧道個陣由於衝力太快...我炒左車sosad

好采冇流血, 係擦損左d皮...同埋大腿個位瘀左

停左陣休息繼續...個陣太陽開始出黎

好熱...踩到有護蔭既位就停低休息下...影下相咁

到後尾d水飲晒...好口渴...但已經踩緊返去, 所以冇買水飲 (因為手袋有野飲)

返到去岩岩好6點交車

then搭mtr返黎個陣...陳清坤唔知乜事...癲左咁笑...我見佢塊面笑到紅晒...好無奈=.=

呀b同ryan都有笑-,-

唔知佢地做乜:D

返到屋企7:30pm

好攰...踩左成日單車...體力消耗左唔少

我訓緊覺個陣...個感覺好似仲踩緊單車咁=.=

個速度...同埋腦中浮現單車鏈d聲...............................-,-






訪客留言 (返回 Yan93721 的日誌)


siusui_v 於 2010-08-11 07:57 PM 發表:
com`s;
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]