my diary
Yan93721
暱稱: 恩恩
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
依依不捨的last day
:(
聖誕派對
2012-11-15
2012-10-31
文章分類
全部 (148)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
最近訪客
最近沒有訪客
好友名單
網站連結
尚無任何連結
日誌統計
文章總數: 148
留言總數: 679
今日人氣: 3
累積人氣: 19686
站內搜尋
2010 年 8 月 15 日  星期日   晴天


預慶阿冼生日 分類: 未分類

17/8 係阿冼生日

今日我, 秀芳 & 可瑩 出左荃灣同阿冼預慶生日

約左2:25pm係荃灣A出口等

個陣可瑩仲未黎...於是我地3個就行住街先

3:00pm左右可瑩黎左...我地就去影貼紙相

我地睇左好多部...有部$60...我地見d sample背景幾靚...+$10有多一張...於是揀左呢部

點知......影個陣發覺比部機昆左=.=

勁核突...完全唔似係$60既機影出黎...似$40個d多d-,-

唉...唔影都影左...唯有算數...起碼+$10有多一張

unfortunately...嫁機好快咁就轉左去下一個step

禁唔切+$10多一張sosad

而家連+$10多一張都冇埋/___\

影左$60...但個效果得$40-,-

唉...蝕晒/___\

影完之後去左m記坐底...開始肚餓...

食完之後葉走先...我地3個繼續行

本身諗住叫佢地帶我去Pappagallo買雪糕食

點知...去到見到好似執左...

但隔離間店都係賣雪糕既

我見間店幾特別...有好巨型既雪糕賣...亦都有超迷你雪糕賣:p

個陣岩岩食完野...個肚有d飽

於是我叫左個「小精靈」雪糕...香橙味既;)

真係好迷你...好得意>3<

d雪糕唔易溶...口感唔同普通雪糕

食落有d冰既感覺...好岩d小朋友食hahaaa

以下就係果杯迷你雪糕...影睇落好似大支d...但真實真係好迷你>3<

食完大概5:00pm左右...就返屋企lu~

希望阿冼會鍾意我份禮物啦 ;)

happy birthday to Samantha!

 






訪客留言 (返回 Yan93721 的日誌)


DoomBringer 於 2010-08-16 12:05 AM 發表:
你有冇計過自己易過幾多張貼紙相
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

UM...好一個問題=D 
我都唔知-,-
Posted at 2010-08-16 10:12 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]