17/8 係阿冼生日
今日我, 秀芳 & 可瑩 出左荃灣同阿冼預慶生日
約左2:25pm係荃灣A出口等
個陣可瑩仲未黎...於是我地3個就行住街先
3:00pm左右可瑩黎左...我地就去影貼紙相
我地睇左好多部...有部$60...我地見d sample背景幾靚...+$10有多一張...於是揀左呢部
點知......影個陣發覺比部機昆左=.=
勁核突...完全唔似係$60既機影出黎...似$40個d多d-,-
唉...唔影都影左...唯有算數...起碼+$10有多一張
unfortunately...嫁機好快咁就轉左去下一個step
禁唔切+$10多一張sosad
而家連+$10多一張都冇埋/___\
影左$60...但個效果得$40-,-
唉...蝕晒/___\
影完之後去左m記坐底...開始肚餓...
食完之後葉走先...我地3個繼續行
本身諗住叫佢地帶我去Pappagallo買雪糕食
點知...去到見到好似執左...
但隔離間店都係賣雪糕既
我見間店幾特別...有好巨型既雪糕賣...亦都有超迷你雪糕賣:p
個陣岩岩食完野...個肚有d飽
於是我叫左個「小精靈」雪糕...香橙味既;)
真係好迷你...好得意>3<
d雪糕唔易溶...口感唔同普通雪糕
食落有d冰既感覺...好岩d小朋友食hahaaa
以下就係果杯迷你雪糕...影睇落好似大支d...但真實真係好迷你>3<

食完大概5:00pm左右...就返屋企lu~
希望阿冼會鍾意我份禮物啦 ;)
happy birthday to Samantha!
|