有一段日子冇上qooza了......
上星期日22/8同屋企人 + 何BB 一齊去左葵興飲茶
都有一段日子冇一齊飲茶lu...因為個個都好忙
好難夾到時間係大家都得閒
我地食左好多野
到最後我叫左個甜品--楊枝甘露
裡面有好多西米露...都唔錯...係太甜左d
呢排少左出街
都係係屋企練下琴...then出去學下野
上下網...睇一d娛樂節目 & 跳舞片段
仲有...好奈冇同細佬一齊玩
話晒都差成幾歲, 喜好又唔同
佢地鍾意打機同睇d卡通片...兩樣我都唔岩-.-
前一兩日好難得咁同左佢地一齊玩鋤大dee
佢地初時都好興奮同驚訝我會同佢地一齊玩XD
間唔中玩下都唔錯既;)
仲有3日就開學lu
貶下眼個暑假就黎到尾聲
功課仲有一大堆未做完...-v-
遲d仲要去買返幾本note book
包下書
maybe剪下頭髮...買下書包咁
唉...好多野未做呀=.=
睇黎呢幾日將會非常忙碌
希望新一個學年會有更多更開心, 更難忘既事啦;)
|