琴日放學本來要去中樂團
但我唔記得左帶揚竹...所以冇去到- -"
我地放學之後去左碌ling
有我, 素素, 婉靜, 奕琪, 呀b, ryan, 坤, 達 & Fede
我地所有人應該都係第一次碌ling
搭mtr係大窩口出
原來係$12一局
但唔知點計法...總之我地每人淨係比左$7 ;)
去到之後就要換鞋
我係no.2
打第一球當然食蛋-3-
但後尾有打中到樽!
試過最高記錄係一次中左9個樽!!! =D
到最後好似有3x分
咁多個裡面淨係得呀b打過全中
carter當然唔洗講...碌ling王黎既;)
打完咁多局之後都唔過10分XD
我地影左好多相
又錄左片
但最衰係返到屋企居然睇唔到d相...memory card無啦啦壞左sosad=[
好采素素有帶相機先有相睇返-3-
碌完ling6點幾...就返屋企
nice day~

|