今日收到之前既test...hw...
有d意外地高分
LS個test居然有15.5分-口-
我唔夠時間寫後面個題...
我以為自己得10分左右
睇到15.5分呢個數目有d surprise~
之後BIO堂派果份hw 24分, 接受到:)
份experiment w.s. 後面呀sir居然會話我good drawing XD
好耐未被人讚我畫畫 畫得好=[
成份野都係失左一分係plot graph度...
所以還算可以;)
之後放學去左prefect個會議
拎左個新既prefect章
望住個prefect章既感覺係 我係prefect=]
同嘉儀同一team...都算有返個識既人
不過最慘既一點係prefect要早返sosad
我呢d平時8點零鐘先返...睇黎以後當值既日子要早半個鐘返學=[
去完prefect既會議就去左Jazz既audition
由於遲左去...所以冇學到d舞步
不過教得唔算多...自己係後面跟兩跟
雖然唔係好熟
不過我地係舊生...miss都應該會比我地入返
循例咁睇左我地跳一次就放左我地走
then留左班低form繼續揀人~
|