呢排都好忙...少左時間上黎打qz~
上星期六同黃力臻參加左個歌唱比賽
係hk singer channel 搞既...係荷里活廣場度
唱「你最珍貴」
我地報到時間係4:15pm...大概5:00pm左右唱
係個日朝早晴晴黎左我屋企同我一齊整d野...
大概12點就同黃力臻去左neway city 唱k...練歌 + 開聲
唱到1:30pm就返屋企換衫去比賽
遲d會有評語sd返比我地;)
琴日返屋企食飯居然唔記得帶key同smart card- -
比著平時可以返返學校食
但個日唔得...有野做- -
跑左成兩個地方先搵到我呀媽比key我...攰死~
然後好急咁食飯準備做野
跟住又要衝返學校上5樓拎返張卡...再落返地下拍卡- -"
拍完卡又要上返5樓
成個lunch有2/3時間都係度跑緊/___\
個陣時攰到想死~"~
開個玩笑叫ryan同呀b揹我上去=.=
今日musical 5:45pm放
之後去個地方拎d野再返返屋企已經6:30pm
差唔多日日都係咁夜返
星期一要jazz
星期二 & 四 要musical
星期五要中樂團
得星期三上完第9堂係可以早走
上到f.4又好多test
下星期連續4日都有test sosad~"~
睇黎星期六日唔係比我地休息
同返學冇乜分別- -
都係要對住d書sigh~
|