my diary
Yan93721
暱稱: 恩恩
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« November 2019 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
最新文章
依依不捨的last day
:(
聖誕派對
2012-11-15
2012-10-31
文章分類
全部 (148)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
最近訪客
最近沒有訪客
好友名單
網站連結
尚無任何連結
日誌統計
文章總數: 148
留言總數: 679
今日人氣: 11
累積人氣: 19655
站內搜尋
2010 年 12 月 7 日  星期二   晴天


呀b生日快樂! 分類: 未分類

今日係呀b生日...

生日快樂! =]

凌晨12點已經又sms, 又fb, 又msn同佢講生日快樂...夠晒朋友喇掛? =)

一返到學校就見到佢...跟住當住面又講多次:)

 

pe堂跑9分鐘...

超辛苦><

d風又凍...一邊跑一邊食凍風...喉嚨勁乾...好唔舒服

跑完15個圈...好辛苦...有d想嘔...

抖左大半個鐘先好返d...

唉~   老喇........= =

 

放左學3:40pm就同素素&婉靜去買生日禮物比呀b

後日補送返~

行左好奈...順便行埋街:p

男仔d禮物好難揀...

唔似得女仔好易就tum得好開心~

諗左好奈...行行下經過間服裝店...

個度d衫幾特別:p

上面係d element...

我地讀science...見到mercury[Hg] 件衫既顏色唔錯...

於是expand下d字...睇下講唔講到d咩特別意思...

Hg = Heart for gixxx :p

mercury諗極都諗唔到d咩意思...於是冇買~

行左好奈...

行到差唔多7pm先揀到份禮物= =

呀b你有晒face啦...

都未買過禮物買咁奈=.=

加上今日跑完9分鐘...而家隻腳行到超痛><

返到屋企7pm

希望份禮物你會鍾意啦:D

happy birthday to keith!~

 






訪客留言 (返回 Yan93721 的日誌)


PinKy1994 於 2010-12-08 01:19 PM 發表:
唉..老啦老啦..."
我仲前幾日行完山-.-"
隻腳仲攰過你地..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

SOSAD
時光飛逝...個個都老喇-v-"
Posted at 2010-12-08 06:07 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



yuenching12 於 2010-12-07 08:30 PM 發表:
如果呀b唔中意既就真系好傷心~~
我地咁用心,
3個就黎好似老人家咁行xd
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係haha
我行到腰骨都痛埋=.=
Posted at 2010-12-07 08:37 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]