my diary
Yan93721
暱稱: 恩恩
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« November 2019 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
最新文章
依依不捨的last day
:(
聖誕派對
2012-11-15
2012-10-31
文章分類
全部 (148)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
最近訪客
最近沒有訪客
好友名單
網站連結
尚無任何連結
日誌統計
文章總數: 148
留言總數: 679
今日人氣: 4
累積人氣: 19625
站內搜尋
2010 年 12 月 10 日  星期五   晴天


f.4 OLE day - 攝影 愉快 分類: 未分類

今日係我地全個f.4既OLE day...       

有9個唔同既地方...(配音, DJ, 國泰城, 短片, 園藝, 攝影, 迪士尼, 活動設計, 單車)

本來我揀左第一迪士尼...可惜抽唔中, 入左攝影

之前OLE既介紹見到上年既攝影係係hall度影...= ="

攞住自己部相機周圍影 / 影人...

仲要影成個上午同下午...心諗實好悶...要聽佢講好多野...

點知原來今年好玩好多...都唔錯! ;)

 

今次攝影上午係梁永佳sir帶...下午先係范sir

我地係去葵芳一間影樓  (住左咁多年葵芳都唔知個度有間影樓-v-)

學校居然包左架旅遊巴車我地去...= ="

出發前tina仲話包上車落車5~10mins搞掂!

點知...我地搭左成20mins先到...係咪好勁:)

個司機行錯左路...行路去都快過佢到-v-

 

個度都幾靚...格調簡單~

今次教我地既兩位攝影導師係Jeff Ng同周志偉

我地20個人分左5組...每次都輪住出去影

一開始佢地就教我地用一盞燈影出黎既效果...

有好多唔同既光... e.g. soft light...hard light...high key...back light......

(hard light比較岩男仔, 型d~      high key就岩女仔多d...影到d皮膚白白滑滑~     back light會睇唔清楚個樣....但影出黎個影好型!~ )

教我地由上影落黎/ 由下影上去 / 由側面影...or將盞燈移去唔同位置有d咩唔同既效果...

我好有勇氣咁去左做第一個model

擺下d post...跟住兩位攝影師就講解有d咩唔同既地方...然後同學就係咁影相~

之後就教兩盞燈既效果...

原來可以做到光暗方面調節得好d...層次感...立體感都好d~

不經不覺已經到左lunch時間...佢地個個嗌晒肚餓...

影完大合照就放12:00noon...1:15pm返返去~

 

下午返到去范sir終於黎左...梁永佳走左...

jeff同志偉就教我地3盞燈同時一齊會有咩效果....

之後仲打左d有顏色既光....(紅, 藍, 黃, 綠)

佢地用左個俗稱"豬咀"既野...作用可以集中d光線...

到最後我地每組要用一個主題去影相...

我個組既組員有呀璇, 懷恩 & 李淑容

我地揀左colour呢個主題

本來個背景係白色...我地叫志偉幫我地打d紅色既光落去....then較返個調節...變左個粉紅色既背景!

我做model...呀璇做攝影師...懷恩同淑容就拋d彩色既波波出黎...

我地試左好多次...影左好多張同一個post既相= ="   (好有毅力...-v-)

因為拋波波好難預計d時間...d顏色波波要分佈得靚先叫成功~

到最後影出黎既效果唔錯! =)

聽講呢d group既相要係之後既分享會show出黎...

所以jeff 同志偉遲d會再幫我地修一修靚少少d相~

聽佢地講租一盞燈一個鐘要幾十蚊

租場要百幾蚊...

好似我地今日租9~5pm要成$2000一日!   好貴-口-

佢地d相機仲貴...淨係個鏡頭都成萬蚊...好pro=.=

佢地接一個job就收幾千...姐係話如果要影一輯呢d相最少要$6000= ="

唔怪得話學校幫我地比左一半-v-

 

范sir黎左當然好玩d...

成班gay佬係咁gay呀sir...

仲話自從范sir上年黎左...學校就多左好多gay佬  (又好似係wor :p)

范sir無啦啦同我講話玩包剪dup...輸左要比人cum一巴~

點知第一鋪我輸左...跟住我話3局2勝

點知第2局我又輸左...跟住我話5局3勝:p

最後范sir以3:1贏左我=.=

跟住我好驚...最後都係細細力咁cum左一下我haha

之後風水輪流轉...我贏左...跟住cum左佢3下細細力:p

yo~   我cum班主任:D  

之後我叫埋呀璇佢地一齊黎玩漢堡包~

我地夾埋蝦呀sir...呀sir一搓輸放隻手係度...下一個就會好大力咁cum係上面 = 打佢:)

范sir好易話為...佢兩隻手明明係下面...我隻手係最上....跟住我叫佢隻手調去最上面...of course又係佢被人打到haha

玩左一陣...接近尾聲~

填埋張問卷...5:00pm走人~   (我全部都填非常滿意XD )

攝影原來都唔錯...幾好玩=)

nice day~






訪客留言 (返回 Yan93721 的日誌)


wing1234qq 於 2010-12-13 08:12 PM 發表:
cum 班主任 好過份xp
不過好少有老師咁玩得-.-
不錯=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

haha 佢真係好正:p
Posted at 2010-12-13 08:51 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



PinKy1994 於 2010-12-12 11:55 AM 發表:
nice=)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]